שאלות נפוצות

חבילת השירותים המחוברים של אופל

 

כללי

פשוט ממלאים את המסמך המצורף ומחזירים לנו אותו כאן

תחזוקת הרכב:

כדי לשמר את הערך של הרכב, מומלץ לשמור את כל החשבוניות והמסמכים שקשורים לתחזוקת הרכב ולתיקונים שבוצעו בו. ייתכן שיהיה צורך במסמכים האלה במועד מאוחר יותר, אם יהיה צורך לבצע תיקון שמכוסה במסגרת הסכם האחריות. במקרה של מכירת הרכב, יש למסור את כל המסמכים לבעלים החדשים.

שירותים מקושרים ומידע אישי:

חשוב לדעת מה סטטוס החוזה של הרכב. כדי לבדוק אם חוזה פעיל של שירות מקושר מתיר להעביר את נתוני הרכב, יש להיכנס לחנות השירותים של אופל (דרך כל דפדפן אינטרנט מלבד Internet Explorer).

  • אם רוצים לבקש את ההעברה של חוזים שניתנים להקצאה, כמו שירותי ניווט מקושר והתראות תנועה, יש למלא את הטופס הזמין כאן: https://Opel-fr-fr.custhelp.com/app/ask. יש לצרף עותק של תעודה מזהה ועותק של הכרטיס האפור.

כל רכב מקושר מוגן באמצעות מנגנון להגנת הפרטיות.

– מצב פרטי מופעל: לא ניתן לשתף נתונים ואת מיקום הרכב.

– מצב ביניים פרטי: ניתן לשתף רק נתונים (ולא את מיקום הרכב).

– מצב פרטי מושבת: ניתן לשתף נתונים ואת מיקום הרכב.

השירותים המקושרים (שירות תחזוקה טלפוני, דיווח על פרטי הרכב באפליקציית MyOpel, שירותי ניווט מקושר, פונקציות של שיקוף מסך (CarPlay/Android Auto), שירותי חירום ושירותי סיוע, פקודות מרחוק וכו’) זמינים רק כשמצב פרטי מושבת.

לכן, אם יש לך את השירותים האלה (בכפוף לזמינות ו/או למינוי במדינה שלך), אפשר לבדוק את מצב הפרטיות של הרכב, ובמידת הצורך לשנות אותו, בהתאם להוראות הבאות (לנוחיותך, ניתן להוריד את ההוראות בלחיצה על הקובץ שבסוף המאמר).

א. שלבים לביצוע בלחצנים ‘חירום’ ו’סיוע’

(אם אין ברכב שלך את הלחצנים האלה, יש לדלג לסעיף ב’)

שלב 1:

מתניעים את הרכב.

שלב 2:

מקישים בו-זמנית על הלחצנים ‘חירום’ ו’סיוע’ ומיד משחררים.

כעת תישמע ההודעה שאפשר להתקדם לשלב הבא: “כדי לאשר את המעבר למצב זיהוי המיקום יש להקיש על ‘סיוע'”.

אם ההודעה לא מושמעת יש לעבור לסעיף 4. 

שלב 3:

מקישים על ‘סיוע’ כדי לאשר את המעבר למצב זיהוי המיקום.

אפשר להתעלם מההבהוב של לחצן SOS.

תישמע הודעה קולית שמאשרת שעברת למצב זיהוי המיקום:

“מצב זיהוי המיקום הופעל”.

ב. שלבים לביצוע במסך המגע

אם בחלק העליון של המסך מופיעה שורת התפריטים הבאה, אפשר לדלג לשלב 10 

שלב 4: מקישים על סמל התפריט (מימין לסמל גלגל השיניים).

שלב 5:

בוחרים ב’מצב פרטי’.

אם מצב פרטי לא מופיע בתפריט, מדלגים לשלב 7.

שלב 6:

בוחרים באפשרות “שיתוף נתונים ומיקום הרכב” ומקישים על ‘אישור’.

שלב 7: 

נכנסים למסך הניווט ומקישים על ‘תפריט’.

שלב 8: מקישים על ‘הגדרות’.

שלב 9:

נכנסים ללשונית ‘כרטיס’, מסמנים את האפשרות “הרשה לשלוח נתונים” ולוחצים על ‘אישור’.

זהו, סיימת את תהליך ההגדרה.

אם התפריט הזה לא קיים ברכב שלך ואין את הלחצנים ‘חירום’ ו’סיוע’, סימן שהרכב שלך לא מקושר.

שלב 10: 

כדי להיכנס לתפריט ‘מצב פרטי’, מקישים על שורת התפריט או גוררים אותה מלמעלה למטה. 

שלב 11: 

בצד ימין של המסך בוחרים ב’מצב פרטי’.

שלב 12: 

בוחרים באפשרות “שיתוף נתונים ומיקום“. זהו, סיימת את תהליך ההגדרה.

  1. חנות השירותים של אופל היא פלטפורמה שמרכזת את כל השירותים המקושרים של אופל. בחנות השירותים של אופל מפורטים כל השירותים המקושרים של אופל, ובחנות אפשר לצפות בשירותים המקושרים של הרכב שלך ולנהל אותם באופן עצמאי לגמרי. כדי לעיין בכל השירותים המקושרים, מומלץ להיכנס לחנות השירותים של אופל(בכל הדפדפנים חוץ מ-Internet Explorer).

Connected Pack

ב-2 בדצמבר 2019 חל שינוי בחבילת השירותים המחוברים וכעת היא כוללת רק את שירות ה’ניטור’ של חבילת השירותים.

=> השירותים הכלולים, שזמינים רק דרך האפליקציה לנייד של MyMOpel הם:

– ספר הטיפולים הוירטואלי ומספר הדוחות על התראות חשובות ברכב

– מידע על נסיעות

– מיקום הרכב בחנייה

ניתן להחזיר לך את השירותים האלה רק דרך האפליקציה, אם הוספת את מספר השלדה וגם את קוד האבטחה. שאלות נפוצות על קוד האבטחה

=> השירותים שהופסקו בחבילת המיפוי ו/או המעקב:

– התראות לגבי השימוש ברכב לפי מיקום גיאוגרפי או טווחי זמנים

– הצגת מסלולי הנסיעה מנקודות המוצא לנקודות היעד ב-MyMOpel. יוצגו רק נקודות המוצא ונקודות היעד.

– האפליקציה לנייד TrackMyMOpel

– החזרת השירות באזור האישי באתר

הודעה בדבר סיום חבילות המיפוי והמעקב ב-2 בדצמבר 2019 נשלחה אליך ממחלקת השירות. יחד עם הודעה זו נשלחה לך הודעה בדבר התהליך לקבלת החזר כספי. אם לא קיבלת הודעות אלו, מומלץ לבדוק שהן לא הועברו לתיקיית הספאם או הזבל. אם הן לא שם, יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות באמצעות הטופס הבא: https://Opel-fr-fr.custhelp.com/app/ask.

  • שירות זה אינו זמין לרכישה.

קוד האבטחה מאפשר לנו לזהות אותך באופן ייחודי כבעל הרכב (או בשכירות ארוכת טווח). בעזרת קוד האבטחה אפשר להפעיל ולספק באופן מאובטח את שירות המעקב של חבילת השירותים המקושרים באפליקציית MyOpel.

את קוד האבטחה מקבלים במועד קבלת הרכב.

אם שכחת את קוד האבטחה, אפשר לפנות ישירות אל מחלקת שירות הלקוחות באמצעות הטופס הבא: https://Opel-fr-fr.custhelp.com/app/ask (ולצרף את המסמכים הבאים: מסמך זיהוי, תעודת רישום הרכב או חוזה השכרה לטווח ארוך). לחלופין אפשר לפנות לנקודת המכירה לשחזור קוד האבטחה.

אם קוד האבטחה שלך נגנב או שנעשה בו שימוש ללא אישורך, צוות שירות הלקוחות או הצוות בנקודת המכירה יוכלו להפיק לך קוד אבטחה חדש, שיבטל את קוד האבטחה הקודם.

CARTO

אנחנו מפרסמים עדכונים שוטפים של פונקציית המיפוי והתוכנה לרכבים. העדכונים כוללים פונקציות חדשות ושירותים חדשים. בהמשך מפורט תהליך העדכון. הערה: כדי לוודא שכל הקישורים פועלים, אנחנו ממליצים להוריד את הקבצים המצורפים. 

קודם כול, בוחרים את מערכת המולטימדיה שקיימת ברכב:

עדכון המפה*

עדכוני המפה מבוצעים באופן אוטומטי בהתאם לאזור שבו נוסעים ולמסלולי הנסיעה. במדריך זה מוסבר איך להפעיל את פונקציית המפה.

https://www.tomtom.com/en_gb/stellantis-connected-nav/opel/ 

עדכון התוכנה*

אם קיים עדכון זמין לתוכנה, תוצג הודעה קופצת במסך המגע של המערכת ברכב.

אפשר לבצע את העדכון מייד, או בשלב מאוחר יותר. ההודעה תופיע שוב בנסיעה הבאה שלך.

עדכון המפה

עדכוני המפה מבוצעים אוטומטית כשהרכב מתחבר לרשת Wi-Fi. [תהליך התחברות לרשת Wi-Fi]

[https://www.tomtom.com/en_gb/stellantis-connected-nav/opel/ ] בהמתנה לכתובת ה-URL ולשפות אחרות

עדכון התוכנה

כדי להציג את עדכוני התוכנה הזמינים נכנסים אל ‘מרכז העדכונים’.

לוחצים על ‘הגדרות’ ואז על ‘עדכונים’. 

איך מתבצע עדכון התוכנה?

העדכון מתבצע בשני שלבים:

  • שלב 1 – הורדה:

אפשר לבצע את ההודעה בשתי דרכים:

  • התחברות לרשת Wi-Fi (יש לוודא שהרכב שלך מחובר לרשת Wi-Fi). [15.6 – WIFI connection procedure])
  • באופן אוטומטי – בהתאם למדינות שבהן השירות זמין ובהתאם לסוג העדכון.
  • שלב 2 – התקנה:

מטעמי בטיחות, במהלך ההתקנה לא ניתן לנסוע ברכב. ההתקנה תמשיך להתבצע גם אם יוצאים מהרכב ונועלים אותו.

אם נתקלים בבעיות בשלב הזה, יש לעיין בסעיף [10.9 – MAPSW IVI אבחון]

* בכפוף למינוי לשירותי ניווט מקושר: [5.3 – All about my connected service contracts].

ניהול החשבון

תודה שבחרת ליצור חשבון MyOpel . דרך החשבון אפשר לגשת בקלות אל:

  • אפליקציית MyOpel
  • חנות השירותים של אופל (דרך כל דפדפן אינטרנט מלבד Internet Explorer) 
  • חנות LifeStyle של אופל

יצירה והפעלה של חשבון

תהליך ההרשמה כולל הוראות ברורות ליצירת חשבון MyOpel בעזרת הקישורים ב-Opel Services Store, או דרך אפליקציית MyOpel.

לצורך הגדרת פרטי ההתחברות יהיה עליך להזין את כתובת האימייל שלך, לבחור סיסמה ולהזין כמה פרטים אישיים.

הערה:

  • לאחר מכן המערכת תשלח לך אימייל לאימות והפעלה של החשבון.

אם לא הצלחת ליצור ולהפעיל את החשבון שלך: 

  • לא קיבלת את אימייל ההפעלה: כדאי לוודא שהאימייל לא הועבר לתיקיית הספאם או דואר הזבל.
  • קישור ההפעלה שקיבלת באמייל לא פועל: יש לשלוח אותו אלינו דרך הקישורים הבאים:

https://id-dcr.Opel.com/account/activation-mail

אם הבעיה לא נפתרה, יש לפנות לשירות הלקוחות.

התחברות לחשבון

ההתחברות לחשבון מתבצעת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך.

אם רוצים להתחבר לחשבון דרך האינטרנט, אפשר להשתמש בכל דפדפן מלבד Internet Explorer.

בעיות בהתחברות:

  • צריך לוודא שהזנת את שם המשתמש והסיסמה בצורה נכונה.
  • איבדת או שכחת את הסיסמה? אין בעיה! אפשר פשוט לאפס אותה בדף ההתחברות בעזרת הקישור ‘שכחתי את הסיסמה’.
  • אם ניסית להתחבר לחשבון דרך אפליקציית MyOpel
  • מומלץ לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה, דרך חנות האפליקציות. כדי לשמור על אבטחת המידע האישי שלך, אחרי שדרוג לגרסה 1.22 האחרונה תוצג לך בקשה לשנות את הסיסמה בסיום ההורדה.
  • אם עדיין לא הצלחת להתחבר לחשבון, מומלץ להתקין מחדש את אפליקציית MyOpel.
  • במכשירי iPhone ייתכן שיהיה צורך לשנות את המדינה באפליקציית MyOpel:
  • פותחים את האפליקציה, ובדף ‘הרשמה/התחברות’ לוחצים על ‘שינוי’ כדי לשנות את שם המדינה.
  • עכשיו תוצג הודעה המבקשת לסגור את האפליקציה ולהפעיל אותה מחדש.
  • מבצעים את הצעדים שמופיעים במסך.
  • משנים שוב את שם המדינה למדינה שבה משתמשים כרגע באפליקציה.
  • מנסים שוב להתחבר לחשבון.

אם הבעיה לא נפתרה, יש לפנות אל שירות הלקוחות באמצעות הטופס הבא: https://Opel-fr-fr.custhelp.com/app/ask.

ביצוע שינויים בחשבון

אחרי שמתחברים לחשבון MyOpel דרך חנות השירותים של אופל או דרך אפליקציית MyOpel, אפשר:

– להוסיף פרטי רכב חדש לפי מספר שלדה* או למחוק פרטים של רכב קיים: אפשר להוסיף ולמחוק פרטים של רכב אחד או יותר. לכל רכב שמוסיפים תהיה גישה לשירותים ייעודיים.

הוספת פרטים של רכב:

נכנסים לחנות השירותים של אופל > ‘הרכב שלי’ > ‘ניהול הרכבים שלי’ > ‘הוספת רכב’.

  • באפליקציית MyOpel:

o אם עדיין לא הוספת פרטים של רכב: יש ללחוץ על ‘הרכב שלי’ > ‘הוספת רכב’.

o אם כבר הוספת פרטים של רכב: יש ללחוץ בצד ימין למעלה על הרכב הרצוי ואז תוצג רשימה נפתחת עם הכיתוב ‘הוספת רכב’.

מחיקת פרטים של רכב:

נכנסים לחנות השירותים של אופל > ‘הרכב שלי’ > ‘ניהול הרכבים שלי’ > ‘מחיקת הרכב הזה’.

  • באפליקציית MyOpel: בוחרים את הרכב הרצוי > ‘הרכב שלי’ > ‘מחיקת הרכב הזה’.

לאחר מחיקת רכב לא ניתן להירשם לשירותים המקושרים עבור אותו רכב. בנוסף, לא תהיה לך יותר גישה לפרטי סטטוס השירותים שרכשת עבור הרכב. עם זאת, מחיקה של פרטי רכב לא משפיעה על השירותים או החוזים הקיימים עבור הרכב.

– כדי לשנות מידע אישי:

עריכה של כתובת אימייל, סיסמה או מספר טלפון 

  • בחנות השירותים של אופל: נכנסים לקטע ‘החשבון שלי’ > ‘המידע האישי שלי’.
  • באפליקציית MyOpel: מקישים על תמונת הפרופיל > מזהה החשבון שלך.

הערה: מספר הטלפון דרוש לשחזור שירות התחזוקה מרחוק.

שינוי נקודת המכירה המועדפת

באפליקציית MyOpel: לוחצים על ‘המוסך שלי’ > מאתרים את המוסך הרצוי בעזרת המפה האינטראקטיבית > לוחצים על המוסך כדי לבחור בו > לוחצים על הלחצן להגדרת המוסך כמועדף. 

באפליקציית MyOpel: בקטע ‘החשבון שלי / נקודת המכירה שלי’ מאתרים את המוסך הרצוי בעזרת המפה האינטראקטיבית > מקישים על המוסך כדי לבחור בו > מקישים על הלחצן להגדרת המוסך כמועדף.

* ייתכן שיהיה צורך להזין את מספר השלדה של הרכב כדי להשלים את עדכון הפרופיל שלך. מספר השלדה מורכב מ-17 תווים, והוא מזהה את הרכב שלך באופן ייחודי. מספר השלדה מצוין בתעודת רישום הרכב.

  1. איפה ואיך נרשמים או מחדשים מינוי לשירות מקושר?

אם לא נרשמת לשירותים האלה בנקודת המכירה בזמן שרכשת את הרכב:

– אפשר להירשם אונליין באזור האישי שבחנות השירותים של Opel או דרך אפליקציית MyOpel. ניתן להירשם לשירותים הבאים: 

  • שירותי ניווט מקושר (find out more) (NAVCO FAQ),
  • שירותי שליטה חכמה מרחוק (find out more) (FAQ LEV),

– ניתן לחדש את המינוי לשירותי הניווט המקושר בחנות השירותים של אופל  אונליין, או באפליקציית MyOpel.

הערה:

  • המחירים ומשך השירותים המוצעים מפורטים בחנות השירותים של אופל.
  • כשמחדשים שירותים מקושרים, הרכב מקבל את הפרמטרים הדרושים לשירותים המקושרים.
  • לא ניתן לשלם בכרטיסי אשראי וירטואליים בחנות השירותים של אופל.
  • בעיות בהרשמה לשירות:

מוצגת ההודעה “אין זכאות. יש לבדוק את תאריך ההתחלה של האחריות”:

  • אם התאריך הוא לפני פחות מיומיים, יש לנסות שוב ביום המחרת.
  • אם תאריך ההתחלה הוא לפני יותר מיומיים, יש לפנות אל שירות הלקוחות באמצעות הטופס הבא: https://Opel-fr-fr.custhelp.com/app/ask.

כדי לבטל את ההרשמה ל-MyOpel:

– בחנות השירותים של אופל (בכל הדפדפנים מלבד Internet Explorer):  נכנסים לקטע ‘החשבון שלי’ > ‘המידע האישי שלי’ ובתחתית הדף לוחצים על ‘ביטול הרשמה’.

– באפליקציית MyOpel: מקישים על תמונת הפרופיל ולוחצים על ‘ביטול הרשמה’.

אם בחרת לבטל את ההרשמה, לא נשלח לך יותר מידע לגבי ניהול החוזים שלך. עם זאת, ביטול ההרשמה לא משפיע על החוזים הקיימים ועל העלויות שמשויכות להם.

אם ברצונך לסיים את החוזים שלך, אפשר לעשות זאת לפי ההוראות לסיום חוזים.

אם ברצונך גם להסיר את ההתקנה של אפליקציית MyOpel, אפשר לעשות זאת ישירות באפליקציה. כל הנתונים שקשורים לרכב שלך (מיקומי GPS, התראות תחזוקה וטיפול, נתוני נסיעות וכו’) יימחקו באופן סופי.

מידע על החוזים שלך זמין בחנות השירותים של סיטרואן או דרך אפליקציית MyOpel בקטע ‘שירותי ניווט מקושר’.

  • בחנות השירותים של סיטרואן: נכנסים לקטע ‘החשבון שלי’ > ‘השירותים שלי’.
  • באפליקציית MyOpel: מקישים על מזהה החשבון בתמונת הפרופיל.

המידע כולל את סטטוס החוזים, את תאריך ההתחלה ותאריך הסיום שלהם ומידע נוסף.

הערה:

לא ניתן להעביר חוזה מרכב אחד לרכב אחר.

החוזה לשירותים המקושרים כולל פיצ’רים שימושיים כמו ניווט מקושר, שליטה חכמה מרחוק/שליטה חכמה מרחוק E-Tense ועוד. 

  • אם מכרת את הרכב, החזרת את הרכב אחרי שכירות ארוכה, הרכב נהרס כליל, הרכב נגנב, או אם ברצונך לסיים את החוזרים שלך – עליך ליידע אותנו על כך באמצעות הטופס הזה: https://online.opel.co.il/contact-us/
  • אם רכשת חוזה וברצונך לבטל אותו, ניתן לעשות זאת בתוך 14 יום מביצוע הרכישה ונזכה אותך בסכום המלא שבו חויבת. 

ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: 

  • בחנות השירותים של  אופל אונליין (בכל הדפדפנים מלבד Internet Explorer) ורק לגבי חוזים ספציפיים של שירותים מקושרים:
  • בחלק העליון של המסך, לוחצים על ‘החשבון שלי’ > ‘השירותים שלי’. 
  • לוחצים על ‘ביטול’. 
  • מאשרים את הביטול בלחיצה על ‘אישור’.
  • ממלאים את הטופס הבא

מסמכים שיש לצרף לבקשת הביטול:

  • שירות תחזוקה טלפוני: אין צורך לצרף מסמכים.
  • שאר השירותים: עותק של תעודה מזהה.

חשוב!

לגבי ניווט מקושר והתראות על אזורי סכנה: אם מכרת את הרכב, במקום לבטל את השירותים האלה מומלץ להעביר אותם לבעלים החדשים של הרכב. האפשרות הזו זמינה רק לשירותים האלה.

  1. החיוב על רכישת שירות מקושר מתבצעת יום אחרי הפעלת השירות. החשבון שלך יחויב בהתאם. אחרי החיוב, ניתן לצפות בחשבונית בפורמט PDF ולהדפיס אותה דרך חנות השירותים של אופל.

    החשבונית תופיע בחשבונך יום אחרי החיוב, כלומר יומיים אחרי הפעלת השירות.
    אחרי שחשבונך יופעל נשלח לך על כך הודעה באימייל.
    כדי לצפות בחשבונית: מתחברים לחשבון > לוחצים על הסמל שבפינה השמאלית העליונה של הדף ובתפריט שמימין לוחצים על ‘החשבוניות שלי’.

    אחרי ההרשמה לא ניתן לבצע שינויים בחשבונית. אם רוצים לשנות את הפרטים בדף החשבון, צריך לעשות זאת לפני ההרשמה. כדי להיכנס לדף החשבון: לוחצים על הסמל שבפינה השמאלית העליונה של הדף ולוחצים על ‘המידע האישי שלי’.

שיקוף מסך

מהו שיקוף מסך?

שיקוף מסך מאפשר לך לנווט דרך מסך המגע שברכב בפונקציות ובאפליקציות בסמארטפון, תוך כדי האזנה לרדיו (או לכל מקור מדיה אחר). היתרון הוא שאפשר בקלות להשתמש בכל מה שיש בסמארטפון ישירות ממסך המגע ברכב.

שיקוף מסך מבוסס על 3 טכנולוגיות חיבור:

  • הפרוטוקולים MirrorLink ו-AndroidAuto למכשירי Android.
  • פרוטוקול CarPlay למכשירי Apple.

למידע נוסף על הפרוטוקולים האלו, לרשימת האפליקציות התואמות (ניווט, מוזיקה, שיחות, שליחת הודעות, iCoyote וכו’), לרשימת הטלפונים התואמים ולמדינות שבהן השירות זמין:

הפונקציה ‘שיקוף מסך’ מוצעת בחינם, כל עוד ברכב יש מסך מגע שבו היא פועלת (כאופציה או כסטנדרט בהתאם לגרסה שברשותך).

– מידע על עלויות נוספות: הפונקציה משתמשת בחבילת הנתונים של הסמארטפון, לכן מומלץ לבדוק את פרטי החבילה שלך (ובמיוחד את הנתונים שכלולים בה) ואת המחירים לשימוש בחו”ל (חיובי נדידה).

– הבהרה לגבי זמינות הפונקציה ‘שיקוף מסך’ ברכב: הפונקציה ‘שיקוף מסך’ זמינה אם מוצג פירוט של כל הפתרונות התואמים (כלחצנים). בהתאם לגרסה או לציוד ברכב, ניתן להיכנס לפירוט הזה דרך התפריט הכללי במסך המגע או באמצעות הפקודות ‘טלפון’ או ‘אפליקציות’ במרכז הבקרה. לא ניתן להוסיף את הפונקציה הזו לרכב אחרי הייצור שלו.

הערה: כשמשתמשים בפונקציה ‘שיקוף מסך’, לא ניתן לגשת לסמארטפון דרכה. כדי לסיים את החיבור לפונקציה ‘שיקוף מסך’ ולקבל שוב גישה לכל התפריטים והאפליקציות בסמארטפון, עליך לנתק את הכבל שמחבר את הסמארטפון לרכב.

בתנאי שהפונקציה ‘שיקוף מסך’ זמינה לסמארטפון שברשותך, החיבור אליה מתבצע באמצעות כבל ה-USB המקורי שסופק לך עם הסמארטפון, חיבור לרשת Wi-Fi או חיבור ל-Bluetooth.

בהתאם לגרסה או לציוד ברכב, ניתן להיכנס לאפליקציות התואמות דרך התפריט הכללי במסך המגע או באמצעות הפקודות ‘טלפון’ או ‘אפליקציות’ במרכז הבקרה.

למידע נוסף יש לעיין במסמכי הרכב.

הערה:

  • כשמבצעים את החיבור הראשוני, יכול להיות שיהיה צורך בכמה פעולות אימות בסמארטפון. אין לבצע את הפעולות האלו תוך כדי נהיגה!
  • מסך המגע יכול להציג במקביל שני סמארטפונים: של הנהג דרך ‘שיקוף מסך’ ושל נוסע נוסף באמצעות חיבור ל-Bluetooth.

אבל אם רוצים ליהנות מכל היכולות של שליטה ברכב באמצעות הטלפון (בקרות הגה, מיקרופון, דילוג בין תפריטים) ולהתמקד בנהיגה, מומלץ לחבר רק את הסמארטפון שלך לפונקציה ‘שיקוף מסך’ במיוחד כשמשתמשים ב-AppleCar (השימוש ב-Bluetooth צריך להישמר תמיד לנוסעים שאינם נוהגים ברכב).

סמארטפונים מסוימים עשויים להיכנס למצב הגנה תרמית אם משתמשים בפונקציה הזו לאורך זמן בטעינה אלחוטית.

אם יש לך סמארטפון של Apple עם פרוטוקול CarPlay ולא הצלחת ליצור חיבור, מומלץ:

* לוודא שיש לך מכשיר iPhone תואם (מגרסה 5 ומעלה)

* לוודא שבטלפון מותקנת הגרסה האחרונה של iOS

* לוודא ש-Siri מופעלת בטלפון

* לוודא שכבל ה-USB תקין ולא פגום

* לחבר את ה-iPhone באמצעות USB ולאשר את ההודעות הקופצות הבאות:

ברכב:

בטלפון: 

אם יש לך סמארטפון של Android Auto ולא הצלחת ליצור חיבור, מומלץ:

  • לוודא שיש לך סמארטפון תואם
  • לוודא שבטלפון מותקנת הגרסה האחרונה של Android
  • לוודא שהתקנת בסמארטפון את אפליקציית Android Auto
  • לוודא שכבל ה-USB תקין ולא פגום

*יש לבצע את הצעדים הבאים ולוודא שימוש נכון:

1) ברדיו המחובר (ברכב), נכנסים לרשימה של מכשירי Bluetooth

  • מסירים את מכשיר ה-Android המוצמד

 

2) באפליקציית Android Auto בוחרים באפשרות לשכוח את הרכב

  • פותחים את אפליקציית Android Auto בטלפון
  • פותחים את תפריט ההגדרות
  • בוחרים באפשרות ‘רכבים מקושרים’
  • מקישים על ‘לשכוח את כל הרכבים’ (מקישים על סמל 3 הנקודות במסך בצד שמאל)
  • במסך האישור מקישים על ‘אישור’
  • עכשיו רשימת הרכבים אמורה להיות ריקה.

אחרי שמבצעים את הצעדים שלמעלה, מחברים את מכשיר ה-Android Auto באמצעות כבל USB ומאשרים את ההודעות הקופצות הבאות:

ברכב:

בטלפון:            

אחרי החיבור של Android Auto 

 – כשמהירות הנסיעה עולה על 0 קמ”ש, בטלפון תוצג הודעה המבקשת ממך לחבר את ה-Android Auto לרכב כשהוא בעצירה מוחלטת.

– ב-Android Auto מוצגת אפשרות לעצור את הרכב ולצאת מהאפליקציה.

אם הבעיה נמשכת יש לפנות לשירות לקוחות.

הערה 1: כשמחברים את הטלפון בפעם הראשונה, חייבים לבצע את הצעדים ולאשר את כל ההודעות שמוצגות בחלונות הקופצים.

הערה 2: צילומי המסך הבאים עשויים להשתנות בהתאם לעדכוני הגרסה. חובה לאשר את ההודעות בכל החלונות הקופצים.

מחברים את הטלפון לרכב באמצעות כבל USB.

לוחצים על ‘הבא’.

מאשרים את בקשות ההרשאה כדי לאפשר פעולה תקינה של Android Auto.

כדי להציג את שאר בקשות ההרשאה שיש לאשר, לוחצים על ‘עוד’.

לוחצים על ‘הסכמה’ כדי לתת ל-Android Auto את ההרשאות המבוקשות.

עכשיו תוצג ב-Android Auto בקשה להפעיל בטלפון מעקב ב-GPS כדי ששירות הניווט יעבוד כמו שצריך. לוחצים על ‘אישור’.

בחלון ההודעות בטלפון אפשר לוודא שקיים חיבור ל-Android Auto.

אם Siri מותקנת ב-iPhone שלך, כדי להשתמש בה צריך לחבר את ה-iPhone באמצעות Bluetooth או כשיקוף מסך ב-Apple CarPlay. בהתאם לגרסת הציוד שקיים ברכב, אפשר להשתמש ב-Siri באמצעות פקודות קוליות (בהקשה קצרה או ארוכה).     

 למידע על Apple CarPlay: https://www.apple.com/uk/ios/carplay/

השירות הטלפוני בשעת חירום ובתקלות (EBCALL)

זוהי חבילת שירותים:

  • שיחת חירום מקומית: שירות Connect Assistance של אופל מאפשר להתחבר לפלטפורמת הסיוע של אופל 24/7 בכל מקום באירופה, ולקבל שירות בשפה שלך.
  •  שיחת חירום מקומית: במקרה של תאונה, הרגשה לא טובה, התקפה או כל מצב אחר שמחייב התערבות דחופה, חבילת החירום יוצרת קשר מהיר עם שירותי החירום המתאימים.

חבילת השירותים הזו זמינה לך בחינם אם הרכב שלך מצויד ב- SOS & Assistance  (כסטנדרט או כאופציה) או בשירות טלפוני בשעת חירום ותקלות. לידיעתך, לא ניתן להתקין ציוד זה לאחר שהרכב יצא מהמפעל.

מידע נוסף על SOS & Assistance זמין כאן (SOS & Assistance).

MyOpel

ניתן לגשת לאזור האישי ב-MyOpel דרך האפליקציה החינמית לנייד, שזמינה ב-Apple Store ובחנות Google Play.

בזכות הקישור של הרכב (בכפוף לכשירות) לאזור האישי שלך באתר אופל, הרכב תמיד מקושר ומעודכן.

עדיין לא יצרת את האזור האישי שלך? תהליך ההרשמה ממש קל! כדי שנוכל להציע לך שירותים מתאימים, צריך רק למלא את פרטי הרכב.

אפליקציית MyOpel לנייד תואמת לסמארטפונים של iOS (מגרסה 12 ומעלה) ולסמארטפונים של Android (מגרסה 7 ומעלה). כדי להשתמש בפיצ’רים יש צורך בחבילת נתונים של לפחות 500MB.

בהתאם לסוג הרכב שלך (תרמי, חשמלי, היברידי) והכשירות שלו לשירות, דרך האפליקציה ניתן לגשת לפונקציות שונות כמו מעקב אחרי הנהיגה והצריכה, תכנון וקביעת מועד לתחזוקה במוסך, גישה למדריך השימוש, בחירת הגדרות שונות מרחוק ועוד.

בזכות האפליקציה החינמית (לכל הדגמים של אופל), הרכב שלך מקושר ומעודכן תמיד (בכפוף לשירות).

עדיין לא יצרת את האזור האישי שלך? תהליך ההרשמה ממש קל! כדי שנוכל להציע לך שירותים מתאימים באפליקציה, צריך רק למלא את פרטי הרכב.

אפליקציית MyOpel  לנייד תואמת לסמארטפונים של iOS (מגרסה 12 ומעלה) ולסמארטפונים של Android (מגרסה 7 ומעלה). כדי להשתמש בכל הפיצ’רים יש צורך בחבילת נתונים של לפחות 500MB.

בהתאם לסוג הרכב שלך (דלק, חשמלי, היברידי) והכשירות שלו לשירות, דרך האפליקציה ניתן לגשת לפונקציות שונות כמו מעקב אחרי הנהיגה והצריכה, תכנון וקביעת מועד לתחזוקה במוסך, גישה למדריך השימוש, בחירת הגדרות שונות מרחוק ועוד.

למידע נוסף ולהורדת האפליקציה: MyMOpel.

הסרטון יעזור לך להשתמש באפליקציה. MyMOpel VIDEO

הערה: 

– בעזרת MyOpel ניתן גם להציג מידע משירותי Connect Pack Monitoring (אם יש לך חוזה לשירותים אלה). השירות הופסק ב-1 באפריל 2019.

בעזרת יומן הטיפולים הווירטואלי באפליקציית MyOpel ניתן לבדוק את דוח הטיפולים המומלצים לרכב ומידע שהזנת בו, כולל:

  • – הקילומטרז’ הנוכחי
  • – הקילומטרז’ השנתי הממוצע וסוג השימוש – אישי או עסקי

עליך להזין את הקילומטרז’ באופן ידני (אלא אם הרכב מקושר באמצעות Bluetooth] – במקרה כזה הקילומטרז’ מתעדכן אוטומטית), ולוודא שספר הטיפולים מעודכן בטיפולים שבוצעו ברכב עד כה.

    • קודם כול, צריך לוודא שהטיפולים בוצעו אחרי שהחוזה שלך הופעל. אם הם בוצעו לפני ההפעלה, לא יוצג מידע על הטיפולים הקודמים (אלא אם סוג השירות הזה היה קיים עוד לפני מכירת הרכב).
    • צריך גם לבדוק באפליקציית MyOpel אם הופעל חוזה לספר טיפולים דיגיטלי. אם לא, צריך לוודא שהתחברת לחשבון MyOpel באמצעות כתובת האימייל שמסרת למוסך ושהמינוי שלך תקין.
    • אם החוזה פעיל, יש לוודא מול המוסך שיומן הטיפולים הווירטואלי של הרכב עודכן בהתאם.
    • אם וידאת את כל אלה ועדיין לא רואה פרטים על הטיפולים, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

המידע מוצג אחרי קישור הרכב לאפליקציה, באמצעות השירותים האלה:

 שירות Bluetooth:

עליך:

1) להפעיל את Bluetooth בטלפון.

2) להפעיל את אפליקציית MyOpel.

3) להזין את מספר השלדה או לבחור את הרכב הרלוונטי באפליקציית MyOpel. בסרגל האפליקציה אמור להופיע הסמל הבא.

אם הסמל לא מופיע, סימן שהפונקציונליות הזו לא כלולה ברכב.

4) לחבר את הסמארטפון דרך מסך המגע ברכב (על ידי סימון האפשרות ‘רק טלפון וסטרימינג’ במסך המגע). באפליקציה יופיע הכיתוב ‘מקושר לרכב’.

פרטים על הנסיעות ומידע על הרכב יופיעו באפליקציה כשהרכב לא מונע.

פיצ’רים מיוחדים לפרטי נסיעות ומידע על הרכב:

פרטים על הנסיעה יופיעו רק אחרי נסיעה של 300 מטר.

  • – הצריכה הממוצעת של כל נסיעה תוצג רק לנסיעות של יותר מ-2 ק”מ.
  • – פעולות שבוצעו אחרי המכירה לא יופיעו אוטומטית באפליקציית MyMOpel, אבל אפשר להזין אותן באפליקציה באופן ידני.

————————————————————————————

אם נתקלת בבעיות חיבור, מומלץ לבצע את הצעדים הבאים:

א. בסמארטפון

  1. מוודאים שבסמארטפון הופעלה רק אפליקציה אחת(MyOpel)
  2. מוודאים שאין אפליקציות אחרות שפועלות ברקע באמצעות Bluetooth, כמו Spotify או Waze. אם יש, סוגרים אותן, מוודאים שאפליקציית MyMOpel מחוברת לרכב ורק אז מפעילים את האפליקציות האחרות. איך יודעים שהאפליקציה מחוברת לרכב? במסך דף הבית יופיע סימן התחברות מעל לתמונה של הרכב.
  3. אם בחשבון שלך מפורטים כמה מספרי שלדה, מוודאים שבאפליקציה נבחר מספר השלדה הנכון לפני שמקשרים את הרכב לאפליקציית MyMOpel.
  4. מוודאים שהסמארטפון לא מחובר באמצעות Wi-Fi (ל-iPhone) או כבל USB, כדי לוודא שהדיווח על הנסיעות מתבצע באמצעות Bluetooth.
  5. מוודאים שאפליקציית MyMOpel לא מופיעה ברשימת האפליקציות לחיסכון בסוללה, בתפריט האופטימיזציה בסמארטפון.

ב. ברכב

  1. מוודאים שהתאריך (יום/חודש/שנה) והשעה שמוצגים ברכב זהים לאלו שמוצגים בטלפון.
  2. מוודאים ש’מצב פרטי’ מושבת במסך המגע. אם ‘מצב פרטי’ מופעל, לא ניתן יהיה להציג פרטי נסיעות באפליקציה. PRIVACY FAQ
  3. כשמצמידים את הסמארטפון לרכב, מוודאים שהתיבה “שיתוף חיבור עם צד שלישי” לא מסומנת. התיבה מוצגת במסך המגע. שיתוף כזה חוסם הצגה של פרטי הנסיעות.
  4. כשמצמידים את הסמארטפון לרכב, מאשרים את הצימוד תחילה במסך המגע ורק אחר כך בסמארטפון.

אם ביצעת את כל הצעדים האלה והבעיה נמשכת, מומלץ להסיר את ההתקנה של אפליקציית MyMOpel ואז להתקין אותה מחדש. באפליקציה תוצג בקשה לשלוח מידע שהכרחי לניתוח הנחוץ של הקובץ. 

.

איך שומרים את פרטי הנסיעות ומעבירים אותם לסמארטפון אחר?

ת: 

אם מחליפים סמארטפון או מסירים את ההתקנה של האפליקציה ולאחר מכן מתקינים אותה שוב, כל פרטי הנסיעות ששמרת יימחקו. כדי לשמור את פרטי הנסיעות, מייצאים אותם מהסמארטפון ואז מייבאים אותם לסמארטפון החדש (התהליך הזה תקף גם אם מסירים את ההתקנה של אפליקציית MyMOpel ואז מתקינים אותה מחדש).

ייצוא מהאפליקציה: 

  1.  מקישים על סמל הדמות בפינה השמאלית העליונה.
  2.  מקישים על הגדרות > פרטי נהיגה > אחזור נתוני הנהיגה מסמארטפון אחר. עכשיו תיפתח אפליקציית הדואר.
  3. שולחים את הקובץ לכתובת האימייל שלך.

ייבוא מהאפליקציה:

  1. פותחים את הודעת האימייל שכוללת את קובץ הנתונים שייצאת (בשלבים הקודמים).
  2. לוחצים על הקובץ ובוחרים לפתוח אותה באפליקציית MyMOpel.
  3. תהליך הייבוא יתחיל באופן אוטומטי.

אם האפשרות להציג את נתוני הנהיגה בסמארטפון אחר מושבתת (באפור):

  • – אין תיעוד של נסיעות.
  • – הרכב מקושר לשירות ConnectPack Monitoring. במקרה כזה פרטי הנסיעות יופיעו אוטומטית באפליקציה. להזכירך, השירות מוגבל לנסיעות שבוצעו בחודשיים האחרונים.

 

NAVCO/ZAR

ברכבך מותקן הדור החדש והמתקדם של מערכת הניווט. היא כוללת את הפיצ’רים הבאים:

  • • מסך מגע בעיצוב מרהיב: בהשוואה לסמארטפונים מתקדמים, מסך המגע מספק ביצועים מהירים יותר ברמת רגישות ובהירות גבוהה במיוחד.
  • • מפה תלת-ממדית חדשה לניווט עם TomTom. עדכוני המפה ב-TomTom ניתנים לך בחינם לכל החיים, בהתאם לסוג הרכב, אונליין דרך האזור האישי באתר, דרך אפליקציית MyOpel או באופן אוטומטי.
  • • פונקציית זיהוי קולי לשליטה על הפעולות העיקריות במערכת (ניווט, מדיה, נוחות בנסיעה ועוד).
  • שירותי TomTom המקושרים כלולים בחבילת הניווט המקושר לרכבים שנרכשו באזור שבו השירות זמין ובתנאי שהרכב מצויד ברכיבי הניווט של הניווט המקושר ניווט בזמן אמת.

אזורי הכיסוי לשירות TomTom מפורטים בתנאים וההגבלות הכליים של השירותים.

אם ברכב שלך יש גם את הניווט המקושר וגם את הניווט בזמן אמת ו- Opel Connect Box, שירות שיחות בחירום ובתקלות, השירותים המקושרים ניתנים אוטומטית ללא עלות נוספת. כרטיס ה-SIM שמצוי ברכב הוא שמאפשר להעביר נתונים דרך האינטרנט.

אם הרכב שלך לא כולל את שירות שיחות בחירום ובתקלות, החיבור לאינטרנט יתבצע באמצעות ה-Bluetooth בסמארטפון וחבילת הנתונים. לצורך כך תחילה צריך להצמיד את הטלפון.

דרישות מקדימות:

  • מינוי לחבילת Plus Pack לניווט מקושר. ברוב המקרים המינוי הופעל בנקודת המכירה לפני מסירת הרכב לידיך. ניתן לבדוק את הסטטוס של החוזה ולהירשם אליו דרך חנות השירותים של סיטרואן / חנות סיטרואן Connect.
  • הרכב בנסיעה לפחות 15 דקות באזור כיסוי.

במסך הניווט לוחצים על הסמל הבא (מוצג לפני שמתחילים ניווט).

בפינה השמאלית העליונה במסך בודקים את סטטוס הניווט המקושר.

  א. אם לא מופיע כיתוב, סימן שהניווט המקושר פעיל.

ב. אם מופיע הכיתוב “שירות התנועה פג”, חוזה הניווט המקושר פג או שבוטל. Link to FAQ Where and how to subscribe or renew a connected service

 

ג. אם מופיע הכיתוב “אין חיבור”, סימן שהחיבור אבד או שהמערכת נמצאת כרגע במצב פרטי.

כדי לבדוק אם המערכת נמצא במצב פרטי, ובמידת הצורך להשבית אותו: Link to FAQ PRIVATE MODE

שלבי ההתחברות זמינים גם הם כקובץ מצורף כאן

קודם כול, בוחרים את מערכת המולטימדיה שקיימת ברכב:.

הרכב שלך בחבילת שירות הניווט החדש והשירותים הנלווים אליו. אלה ההגדרות העיקריות הנפוצות ביותר בשירותים אלה:

  • הצגת השירותים במפה ובסרגל המסלול
  • הצגת צריכת הדלק ותחנות טעינה
  • הגדרה וזיהוי של אזורי סכנה 
  • הצגת מפה בדו-ממד צפון / דו-ממד רכב / תלת-ממד
  • הצגת מידע על חניונים זמינים
  • הצגת נקודות עניין בסרגל המסל

הצגה של אחד או יותר מהשירותים במפה

 

הניווט המקושר החדש והשירותים הנלווים לו מאפשרים להציג במסך מידע רב: תחנות שירות, חניונים, מצב תנועה ואזורי סכנה (אם יש לך מינוי), מסעדות, מוזיאונים ועוד.

 

כדי להציג מידע כזה: לוחצים על תפריט > הגדרות > מפה ותצוגה > הצגה במפה > נקודות עניין.

הצגת צריכת הדלק ותחנות טעינה

 

ניתן להציג את תחנות השירות הזמינות במפה כולה, בקרבת הרכב, במסלול הנהיגה ועוד.

צריך פשוט לבחור באפשרות הרצויה.

כדי להציג עוד פרטים על תחנת השירות (דלק או תחנת טעינה) פשוט לוחצים על הסמל של התחנה.

 

כדי לחזור ולהציג במפה את כל נקודות העניין, בוחרים במסנן באפשרות של המפה המלאה.

יופיע חלון קופץ עם מידע ופרטים. 

להצגת מחירי הדלק לוחצים על ‘מידע נוסף’.

כדי להציג רשימה של כל תחנות הדלק הזמינות לוחצים על הסמל שמוצג בתמונה.

אפשר לחפש ידנית תחנות דלק מהתפריט הראשי > חיפוש.

הגדרה וזיהוי של אזורי סכנה

 

תחילה צריך לוודא שנרשמת בתשלום לאפשרות ‘התראות על אזורי סכנה’ > ‘כל המידע על החוזים שלי לשירותים מקושרים’.

 

ההגדרה הזו מופעלת כברירת מחדל. כדי לשנות את ההגדרה:

מקישים על לחצן הניווט ואז מקישים על תפריט > הגדרות > התראות. 

אזורי הסכנה מוצגים במפה ובסרגל הצד. 

יוצגו הסוגים השונים של אזורי הסכנה. 

בכפוף לתנאים המשפטיים הספציפיים לכל מדינה.

 

עוצמת השמע של ההתראה הקולית על אזורי סכנה זהה לזו של ההנחיה הקולית במערכת הניווט המקושר. לא ניתן להגדיר עבורה עוצמת שמע נפרדת.

יש להגדיר את עוצמת השמע בהגדרות האודיו של כל פרופיל (תפריט ‘קול’). בעזרת סמל הצלילים ניתן לבחור באפשרות ‘הנחיות קוליות’, ‘התראות בלבד’ או ‘ללא צליל’.

  • כך מגדירים אזור סכנה:

 

בצד שמאל למטה במסך הניווט המקושר, לוחצים על הסמל “אזור סכנה” ומאשרים את הדיווח על אזור הסכנה.

 מוצגת הודעה שמאשרת את הדיווח. בכל דיווח* על מהירות מרבית מותרת, התראה מתאימה נשלחת למערכת TomTom. אם כמה משתמשים מדווחים על אותו אזור סכנה, מערכת TomTom מאמתת את אזור הסכנה והוא יוצג לכל המשתמשים בקהילה.

* ניתן לדווח רק על מהירות.

אם הסמל של “אזור סכנה” לא מוצג, יש לדלג לקטע “הגדרה ודיווח על אזור סכנה”.

במסך תוצג התראה שמבקשת ממך לאשר את המיקום של אזור הסכנה שעליו דיווחת.

 

 הצגת מפה בדו-ממד צפון / דו-ממד רכב / תלת-ממד

 

 ניתן לשפר את הייצוג של מאפייני הקרטוגרפיה באמצעות דגמים פוטוריאליסטיים תלת-ממדיים של בנייני מונומנטים ראשיים בערים האירופאיות הגדולות, תוך התייחסות גם לגובה של עמקים, גבעות והרים.

כך מפעילים את מצב התצוגה בתלת-ממד:

מקישים על הסמל “שינוי תצוגה” ובוחרים במצב הרצוי (דו-ממד צפון, דו-ממד רכב, תלת-ממד).

לידיעתך, הטווח של הרכב מוצג רק במצבים ‘תצוגה דו-ממד צפון’ ו’דו-ממד רכב’. מצב התצוגה בתלת-ממד יוצג רק אם הוא מופעל (ברכבים חשמליים וברכבים היברידיים הטווח מופעל כברירת מחדל).

 הצגת מידע על חניונים זמינים:

 יש לעיין בקטע הצגה של אחד או יותר מהשירותים במפה

 הצגת נקודות עניין בסרגל הצד:

 יש לעיין בקטע הצגה של אחד או יותר מהשירותים במפה

קודם כל, מוודאים שהחוזה של הרכב פעיל.

לצורך כך, מתחברים לחשבון בחנות השירותים של סיטרואן (מכל הדפדפנים מלבד Internet Explorer) ולוחצים על ‘השירותים שלי’.

  • אם החוזה בוטל בגלל אי תשלום, כדאי לנסות להירשם שוב ישירות בחנות השירותים של סיטרואן.

הערה: לא ניתן לשלם בכרטיסי אשראי וירטואליים.

  •  אם החוזה לא בתוקף, מומלץ לחדש אותו ישירות בחנות השירותים של סיטרואן.

אם החוזה פעיל, מומלץ לוודא שהפעלת ברכב את הניווט המקושר ואת ההתראות על אזורי סכנה. אפשר להיעזר במדריך הזה: NAVCO ACTIVATION FAQ

בהתאם לתדירות הנסיעה ליעדים מסוימים, ייתכן שבניווט יוצגו טיפים.

הטיפים האלה ספציפיים לפרופיל שבו משתמשים.

 

הניווט החזוי אינו שירות מקושר, לכן לא ניתן לשתף נתונים ואין צורך בחיבור כלשהו. כל הנתונים שקשורים לפיצ’ר הזה נשמרים במכשיר.

  

הפעלה או השבתה של הניווט החזוי:

  • נכנסים לתפריט הניווט > הגדרות > אחרות > מצב פרטי

 

שינוי (הפעלה/כיבוי) של הפרמטרים הבאים:

  • שמירת היסטוריית הנסיעות במכשיר הזה
  • חיזוי יעדים נפוצים

אחרי שמפעילים את הפרמטרים, הנסיעות יישמרו במכשיר וישמשו רק לצורך הניווט החזוי.

IA: לא בטוח: גם האפשרות הזו אמורה לאפשר הצגה של יעדים אחרונים בזמן שמגדירים ניווט.

 

אם השבתת את הפיצ’ר, פרטי הנסיעות לא יישמרו אבל פרטי נסיעות שכבר שמורים במכשיר לא יימחקו באופן מיידי (הם נשמרים לתקופת של עד 90 יום).

שליטה מרחוק חכמה

השירות ‘שליטה חכמה מרחוק’ זמינה לרכבים חשמליים חדשים ולרכבים היברידיים עם פלאגין, דרך אפליקציית MyMOpel. 

סרטון הדרכה:

סרטון הדרכה להפעלת השירות:

https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=2s

סרטון הדרכה על השירותים הקיימים:

https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=2s

בשירות ‘שליטה חכמה מרחוק’ ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

  • מידע על טעינה: הצגת מידע חשוב על מצב הטעינה, כולל סטטוס מצבר, סטטוס טעינה, רמת הטעינה הנוכחית וזמן נסיעה משוער.
  • טעינה מרחוק: בעזרת הסמארטפון ניתן להתחיל או להגדיר טעינה מרחוק כדי ליהנות מהמחירים האטרקטיביים ביותר.
  • הטעינה מתחילה מייד כשמחברים את הרכב לנקודת הטעינה. לאחר מכן ניתן לעבור למצב ‘טעינה מאוחרת’ בהקשה על הלחצן במכסה הטעינה, או ישירות מאפליקציית MyMOpel בעזרת פקודות השליטה החכמה מרחוק.
  • דרך האפליקציה אפשר גם לחזור לטעינה מיידית.
  • אפשר לשנות את ההגדרות מתי שרוצים.
  • הפעלה מרחוק של חימום ומיזוג: אפשר לחמם או לקרר את תא הנוסע מראש.
  • מערכת החימום והקירור גוזלת הרבה אנרגיה. אם מפעילים את האפשרות הזו תוך כדי טעינה, לא תהיה לכך השפעה על טווח הנסיעה של הרכב, והרכב יהיה מוכן לשימוש בתנאים נוחים (חימום או קירור).
  • אין צורך להזין ידנית את הטמפרטורה. בקרות השליטה החכמה מרחוק מוגדרות ל-21°C בחימום (במזג אוויר קר) או לקירור (במזג אוויר חם). אם מגדירים מראש חימום או קירור, המערכת תתחיל לפעול 30-45 דקות לפני הזמן שהגדרת כדי לוודא שהטמפרטורה ברכב תהיה במידה הנוחה, ותמשיך לפעול למשך 10 דקות נוספות. לכן חובה להגדיר את מועד השימוש ברכב.

בהתאם לציוד שקיים ברכב, ניתן גם להגדיר את זמן הטעינה ברכב במסך ‘טעינה’ מתוך התפריט ‘חשמלי’, ואת זמני הקירור/החימום במסך ‘מיזוג אוויר’ בתפריט ‘אפשרויות’.

כדי להשתמש בשירות ‘שליטה חכמה מרחוק’ יש לבצע זיהוי מאובטח של המשתמש. לשם כך, יש לבצע את הצעדים המפורטים בהמשך (חשוב! אם לרכב שלך כבר יש חוזה, הוא יימחק):

סרטון הדרכה:

https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=2s

 

  1. מורידים את אפליקציית MyMOpel ויוצרים חשבון.
  2. מזינים את מספר השלדה, וברשימת השירותים הזמינים בוחרים באפשרות ‘שליטה חכמה מרחוק’.
  3. נרשמים לשירות בחנות השירותים של אופל (דרך כל דפדפן אינטרנט מלבד Internet Explorer). בסיום ההרשמה המערכת תעביר אותך אל MyMOpel כדי להתקדם לשלבים הבאים. 
  4. מבצעים את 3 השלבים הבאים של ההפעלה מתוך הרכב, כשהמפתח בידך:
    • רושמים מספר טלפון מהימן.
    • רושמים סמארטפון ויוצרים קוד PIN.
    • מתוך הרכב, כשהסמארטפון בידך: מפעילים את החיבור ל-Bluetooth® ומתניעים את הרכב.
  1. אם בעתיד יהיו עדכונים זמינים, המערכת תוריד ותתקין אותם. אחרי שמסיימים את השלבים האלה הרכב יהיה מוכן לפקודות של שליטה חכמה מרחוק.

הערה: ניתן לרענן את מסך דף הבית של האפליקציה תוך כדי תהליך ההרשמה וההפעלה (מחזיקים את האצבע במסך ומחליקים אותה כלפי מטה, ומשחררים).

ריכזנו כאן שיטות מומלצות לשימוש בשירות השליטה החכמה מרחוק:

כללי

  • מוודאים שהרכב נמצא באזור שיש בו חיבור חזק לאינטרנט.
  • משתמשים ברכב במשך 15 דקות לפחות בכל 7 ימים.
  • מוודאים שמצב פרטי מושבת ברכב. 
  • אם משתמשים בכמה סמארטפונים: מתחברים לאותו החשבון כמו באפליקציית MyMOpel. כדי שתהיה לך אפשרות להשתמש בפונקציות האלו, האפליקציה תמליץ לרשום את הסמארטפון לפי שלבי אימות.

– מידע על טעינה

כדי להציג מידע זה ניתן לרענן את האפליקציה במסך פרטי הטעינה. המידע יוצג תוך כדקה.

חשוב לוודא חיבור יציב לאינטרנט בזמן שהמידע נטען. אין לעבור מחיבור Wi-Fi לחיבור 4G (או להיפך), אחרת הקישוריות תנותק.

– טעינה מרחוק במצב הגדרה

  • הטעינה מתחילה בזמן שנבחר לפני התנעת הרכב.

– הפעלה מרחוק של חימום ומיזוג

  • ההפעלה הראשונה מראש של מערכת המיזוג התרמית תתבצע רק אם יש 45 דקות בין הזמן שהגדרת לזמן שנבחר.
  • אחרי שמגדירים הפעלה מראש של מערכת המיזוג התרמית, המידע יישמר ברכב וההפעלה תתבצע גם אם הרכב נמצא מחוץ לאזור הכיסוי.
  • האפשרות הזו לא זמינה ולא פעילה אם:
  • דלתות הרכב לא נעולות או מכסה המנוע פתוח. אם מבטלים את נעילת הרכב בזמן המיזוג מראש, המערכת תפסיק לפעול אחרי דקה.
  • בוצעו יותר מ-3 הפעלות רצופות של מיזוג מראש בזמן שהרכב לא היה בשימוש.

הפעלה מרחוק של חימום ומיזוג – תנאים מיוחדים לרכבים היברידיים

  • אם מפעילים תוכנית למיזוג מראש תרמי והרכב בטעינה, הטעינה תופסק ותמשיך כשתסתיים התוכנית שנבחרה.
  • אם רמת הסוללה נמוכה מ-20% והרכב לא בטעינה, אפשרות המיזוג מראש לא תהיה זמינה/פעילה.
  • הפקודות שהוגדרו לטעינה בזמן שמתבצע מיזוג מראש יופעלו כשהמיזוג מראש יופסק. אזהרה: ייתכן שתוצג באפליקציה הודעה מתאימה.

– הפעלה מרחוק של חימום ומיזוג – תנאים מיוחדים לרכבים חשמליים

– אם רמת הסוללה נמוכה מ-50%, אפשרות המיזוג מראש לא תהיה זמינה/פעילה.

– במצב טעינה מהירה, המיזוג מראש יכול לפעול במקביל לטעינת הרכב. אבל במצב טעינה איטית, כשהטמפרטורה החיצונית:

  • בין 5° ל-35°, המיזוג מראש והטעינה יכולים להתבצע במקביל.
  • בכל טמפרטורה אחרת:
  • אם מפעילים תוכנית למיזוג מראש תרמי והרכב בטעינה, הטעינה תופסק. הטעינה תמשיך כשתסתיים התוכנית שנבחרה.
  • הפקודות שהוגדרו לטעינה בזמן שמתבצע מיזוג מראש יופעלו כשהמיזוג מראש יופסק. אזהרה: ייתכן שתוצג באפליקציה הודעה מתאימה.

אם פעלת לפי ההמלצות האלו ובכל זאת נתקלת בבעיות, מומלץ לפנות למחלקת שירות הלקוחות באמצעות הטופס באפליקציית MyMOpel. באפליקציה תוצג בקשה למסור מידע חיוני על ידי סימון תיבות. מידע זה יעזור בניתוח המקרה שלך.

פורטל אינטרנט

זהו פורטל האינטרנט – רשימה של אפליקציות שזמינות ברכב, שלקוחות מתוך קבוצת ה-PSA. יוצגו לך אפליקציות שזמינות לרכב שלך.

כדי להיכנס לרשימת האפליקציות צריך להקיש על לחצן האפליקציות  

ואז על ‘אפליקציות מקושרות’.

בקרוב נשיק אפליקציות מקושרות נוספות.

עד אז, אפשר ליהנות מחוויית נהיגה משופרת בעזרת אפליקציית MyMOpel ישירות מהסמארטפון. אפשר לעקוב אחרי נתוני הנהיגה (קילומטרז’, צריכת דלק וכו’) ולקבל התראות לגבי פעולות התחזוקה והטיפולים הבאים ברכב. כדאי לנצל את המבצעים הבלעדיים שאנחנו מציעים לך.

סריקה

בעזרת האפליקציה Scan MyMOpel אפשר לקרוא את מדריך השימוש הדיגיטלי של רכבי MARQUE. האפליקציה גם מאפשרת לסרוק את הרכב באמצעות מצלמת הסמארטפון, ולבחור את הרכיבים הספציפיים ברכב שלגביהם רוצים לקבל מידע נוסף במדריך. בין השאר, אפשר לקרוא מידע על הרכיבים הבאים: תיבת ההילוכים, ההגה ובקרות ההיגוי, מערכת המולטימדיה (רדיו, מסך מגע וכו’) ועוד.

מומלץ להוריד את Scan MyMOpel ל-Android או ל-iOS.

הערה: 

  • מהירות הזיהוי של הרכיבים שסורקים בעזרת אפליקציית Scan MyMOpel תלויה בתנאי התאורה. כדי להגביר את התאורה אפשר להדליק את הפנס באפליקציה. חשוב לוודא שהרכיב שסורקים מופיע במלואו במסך הסמארטפון.
  • מטעמי אבטחה, ניתן להשתמש באפליקציה רק כשהרכב נייח.

BTEL

אם לא הצלחת למצוא את הכתובת הרצויה במצב ‘חיפוש קלאסי’, ניתן להשתמש במצב ‘חיפוש מהיר’ – חיפוש חופשי יעיל יותר.

היסטוריית החיפושים הקודמים זמינה דרך תפריט ‘חיפוש’ בחלק העליון של המסך.

יש לבצע את הצעדים הבאים (בהמשך למסך ברכב שלך):

  • במסך הניווט מקישים על ‘חיפוש’

המערכת תציג מקלדת וירטואלית.

מזינים את הכתובת המלאה או את שם נקודת העניין שרוצים למצוא.

כדי להגדיר את המקלדת או את השפה במערכת הניווט:

במקלדת של מערכת הניווט המקושר מופיעים 2 לחצנים:

1.

2.

3.

עליך לבחור סיסמה כדי להשתמש באפשרות “שיתוף חיבור Wi-Fi” (שידועה גם בשם “Wi-Fi On Board”): לוחצים על סמל העיפרון, בוחרים סיסמה ומאשרים אותה.

כדי להיכנס לתפריט הזה: מקישים על ‘אפליקציות’ > אפשרויות > “שיתוף חיבור Wi-Fi”.

  1. נכנסים אל ‘הגדרות’ > ‘מערכת’ > ‘תאריך ושעה’ > [HH: MM]…

  1. בוחרים הגדרה:

א. ‘תאריך/שעה אוטומטיים’ – מפעילים את האפשרות:

ב. ‘ידנית’ – מגדירים את 3 האפשרויות המוצגות:

  1. אם רוצים, אפשר גם להגדיר את הפורמט של התאריך והשעה:

איך מקשרים את הרכב ל-Wi-Fi? [13.3 – WIFI connection procedure]

 

קודם כל מוודאים שהופעל חיבור Wi-Fi מאובטח:

  • Wi-Fi בבית
  • Wi-Fi מהסמארטפון
  • נקודת Wi-Fi מאובטחת אחרת

 

 

לאחר מכן, נכנסים אל הגדרות > תפריט חיבור > לוחצים על ‘Wi-Fi חיצוני’. 

מפעילים את האפשרות ‘Wi-Fi חיצוני’.

 

ברשימה שמוצגת בוחרים את רשת ה-Wi-Fi הרצויה.

מזינים את הסיסמה ומאשרים אותה.

עכשיו החיבור לרשת פעיל.

מחליקים את המסך מלמעלה למטה (כמו שעושים בסמארטפון).  

 

לוחצים על סמל הפרופיל.

בוחרים באפשרות ‘שיוך מכשיר’.

חשוב לוודא שה-Bluetooth מופעל ושהטלפון במצב גלוי.

 בוחרים את המכשיר הרצוי (כדי למצוא אותו אפשר לגלול שמאלה וימינה בתפריט) ואז לוחצים על ‘הבא’.

 

בשלב הבא עליך להסכים ולאשר שיתוף נתונים לפי הסכם GDPR.

אם לא מסכימים ולא מאשרים, הפרופיל יעבור למצב פרטי והשירותים המקושרים לא יהיו זמינים (לפריטים מסוימים, רדיו, תאורה וכו’).

 

תוצג הודעה שמאשרת שהטלפון מקושר. לוחצים על ‘אישור’.

 

המערכת תפנה אותך למסך דף הבית שבו תוצג הודעה לצפייה בסרטון ההדרכה.

אפשר לצפות בסרטון או להתעלם מההודעה (אם לא רוצים שההודעה תוצג שוב, צריך ללחוץ על ‘אל תשאלו אותי שוב’).