• דרגת זיהום
    • 13
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 2

רכב SUV גרמני איכותי בעיצוב מרשים

באופל זיהו את השינוי בהעדפות הלקוחות ופיתחו נבחרת רכבי פנאי אטרקטיבית ואיכותית – הנה כל הסיבות לבחור ברכב SUV בכלל וברכב פנאי של אופל בפרט

אם הייתם נוחתים בישראל של שנת 2000, הנוף המוטורי שהייתם נתקלים בו היה שונה לגמרי מזה שאתם חוזים בו היום. מרבית המכוניות החדשות שנמכרו היו מכוניות משפחתיות ומכוניות סופר-מיני, ואילו רכבי שטח היו נחלתם של מעטים שיכלו לשלם הרבה וגם להתפשר לא מעט בנושאי נוחות ובטיחות, רק כדי לנהוג ברכב SUV.

אבל היום המצב שונה לחלוטין – כמו בכל העולם כמעט, גם הישראלים התאהבו ברכבי פנאי והמספרים מספרים את הסיפור באופן הברור ביותר: בשנת 2015 פחות מ-20% מהרכבים שנמכרו בישראל היו רכבי פנאי, ואילו בסוף שנת 2020 האחוז הגיע כבר לכ-45%. במילים אחרות, בשנה החולפת, כמעט כל מכונית שנייה שנמכרה בארץ היתה SUV.

השינוי הזה התרחש מהר ונשאלת השאלה מה גרם לו לקרות, מדוע כל כך הרבה ישראלים בוחרים ברכבי כביש-שטח, ומה יש ליצרנית הגרמנית אופל להציע בפלח הלוהט הזה?

היתרונות המרכזיים של רכב SUV 

איך שלא תסתכלו על זה (תרתי-משמע), רכב פנאי נראה בדרך כלל טוב יותר ממכונית סדאן או האצ’בק. רכב הוא הרי לא רק פונקציונלי אלא גם מבטא את הטעם והסגנון של בעליו, ורכישת רכב מלווה בהרבה מאוד אמוציות. רכב פנאי מרשים, מעוצב וגבוה בעל מרכב גדול יחסית מהווה סמל סטטוס, והעיצוב של רכבי פנאי הוא אחד מהגורמים המרכזיים לרכישה שלהם.

לרכב SUV יש יתרונות גם מבחינת השימושיות שלו. ראשית, תנוחת הנהיגה הגבוהה והשלטת, שדה הראייה הרחב ותחושת הביטחון והשליטה קוסמים לרבים. זאת ועוד, ברכבי פנאי אין תא מטען נפרד וכך ניתן לקפל או להזיז את המושבים האחוריים ולקבל חלל הטענה גדול ושימושי שמתאים לאורח החיים המודרני והדינמי. יש לכם גלשן להוביל? אופני שטח? ציוד ספורט? ברכב פנאי בדר”כ יימצא מקום לכולם.

יתרון נוסף הוא שרכב SUV מאפשר גם טיולי שטח – לא חייבים הילוכי כוח ואפילו לא הנעה כפולה, שכן רכב פנאי בעל מרכב מוגבה ומרווח גחון נדיב יוכל להוביל אתכם בקלות לטיולי שטח מהנים בשבילי קק”ל ולהגיע למקומות שרכב כביש לא יוכל להגיע אליהם.

רכבי ה-SUV של אופל

 לא רבים זוכרים זאת, אבל אופל היה אחד המותגים הראשונים שייבא ארצה רכב פנאי, עוד בשנים בהם זה היה מחזה נדיר למדי. האופל פרונטרה הגיע לישראל במהלך שנות התשעים וזכה להצלחה נאה. ה-SUV הבא של אופל שהגיע לישראל הוא אופל מוקה אשר הושק כבר ב-2014. אבל עד כמה שהעבר של אופל בתחום רכבי הפנאי בישראל מרשים, ההווה מרשים הרבה יותר עם דגמי SUV מודרניים, איכותיים ומעוצבים, שקולעים בדיוק לטעם של הלקוח הישראלי.  

אופל קרוסלנד

הראשון שבהם הוא אופל קרוסלנד, רכב קרוס-אובר בעל עיצוב חדשני שממש לאחרונה זכה למתיחת פנים ששיפרה ושדרגה אותו אפילו יותר מבעבר. הקרוסלנד הוא רכב פנאי קומפקטי קטן עם בסיס גלגלים של 2.604 מטרים ואורך כולל של 4.229 מטרים. הוא מצויד במנוע טורבו-בנזין זוכה פרסים (4 פעמים ברציפות מנוע השנה בקטגוריה שלו!) בנפח 1.2 ליטרים שמפיק 130 כוחות סוס ומומנט נאה של 23.4 קג”מ, כבר מ-1,750 סל”ד נמוכים. נתונים אלו מאפשרים לו להציע ביצועים דינמיים, לצד צריכת דלק נמוכה במיוחד של 6.2-6.1 ליטר לכל 100 ק”מ במסלול משולב (בהתאם לרמת הגימור).

הקרוסלנד מרשים עם עיצוב גרמני מוקפד הכולל את חזית ה-VIZOR החדשה של אופל והגג “הצף” בעל הספוילר האינטגרלי אותו ניתן להזמין גם בצבע שחור. סביבת הנהג המתקדמת כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך ”7 או “8 ומושב נהג ארגונומי AGR עם כוונון חשמלי חלקי. חלל הפנים נדיב עם שפע של מרחב לנוסעים, ותא המטען השימושי מכיל 410 ליטרים של מטען (עד 1,255 ליטרים עם המושבים האחוריים מקופלים). 

אופל גרנדלנד X

רכב הפנאי הקומפקטי של אופל נקרא גרנדלנד X והוא בעל בסיס גלגלים שמשתרע על פני 2.675 מטרים ואורך כולל של 4.477 מטרים. לגרנדלנד X עיצוב עוצמתי ואלגנטי, עם חישוקים גדולים וסרחי עודף קצרים. הקימורים במרכב תורמים להופעה החסונה ומרמזים על האופי הדינמי, וצביעה דו-גוונית מוסיפה לאקסקלוסיביות (בתוספת תשלום). לגרנדלנד תא נוסעים מרווח, תא מטען שימושי בנפח 514 ליטרים וסביבת נהג מאובזרת עם מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך ”7 או ”8 ופריטי אבזור יוצאי דופן כמו מערכת אוטומטית לזיהוי מקום חניה ולביצוע החניה.

OPEL GRANDLAND PHEV – רכב היברידי נטען

בפסגת ההיצע ניצב OPEL GRANDLAND PHEV שהוא רכב הפנאי החדשני והמתקדם ביותר של אופל עם יחידת הנעה היברידית-נטענת, ביצועים מסחררים וחבילת אבזור חסרת תחרות. ניתן לבחור בגרסת PHEV225 עם שילוב של מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר 180 כ”ס ומנוע חשמלי שיחד מפיקים 225 כוחות סוס (8.9 שניות למאה קמ”ש, 225 קמ”ש מרביים). בגרסת PHEV4 300 יש כבר מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר 200 כ”ס שיחד עם מנוע חשמלי מציע הספק משולב של 300 כ”ס(!), ביצועים יוצאי דופן (6.1 שניות בלבד ומהירות מירבית של 240 קמ”ש), והודות לשני מנועים חשמליים, גם הנעה כפולה. לצד הביצועים העוצמתיים, גרסאות אלו מציעות צריכת דלק נמוכה במיוחד ואת האפשרות לנסיעה חשמלית טהורה: בגרסת 225 כ”ס צריכת דלק משוקללת (חשמלי ובנזין) של 1.4 ליטר/100 ק”מ וטווח נסיעה חשמלי טהור של 61 ק”מ, ובגרסת 300 כ”ס צריכת דלק משוקללת של 1.3 ליטר/100 ק”מ וטווח נסיעה חשמלי של 63 ק”מ.

גרסאות ה-PHEV מוצעות ברמת גימור ULTIMATE עשירה במיוחד הכוללת את כל מה שיש ברמת הגימור INNOVATION של הגרנדלנד X ובנוסף גם פריטי פרימיום כמו בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, מצלמת 360 מעלות עם מבט-על, חישוקי ”19, בורר מצבי נהיגה, מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, ריפודי עור וכו’.

יתרונות של רכבי SUV

לצד העיצוב המודרני ומושך המבטים, לדגמי ה-SUV של אופל מספר יתרונות תחרותיים נוספים. האיכות הגרמנית חסרת הפשרות, התכנון הארגונומי המוקפד, החומרים ואיכות ההרכבה הגבוהים. מותגים רבים מתגאים באיכות של המוצרים שלהם – באופל אפשר ממש לחוש באיכות. בנוסף לכך, רמות הגימור של רכבי הפנאי של אופל מקיפות ועשירות. חשובה לא פחות היא רמת הבטיחות הגבוהה: כל דגמי אופל מצויידים במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות עם בלימת חירום אקטיבית וניטור מרחק מלפנים, התראת סטייה מנתיב, בקרת שיוט והתרעת עירנות נהג.

לסיכום, נבחרת רכבי הפנאי המתקדמים של אופל מציעה שורה של יתרונות תחרותיים: בדקו איזה SUV של אופל מתאים לכם ביותר, קרוסלנד, גרנדלנד X או גרנדלנד PHEV, ותיהנו מעיצוב פורץ דרך, מביצועים מרשימים ומבטיחות ואיכות גבוהות.

רוצים פרטים נוספים על דגמי ה-SUV של אופל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב