• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

לא יכול להוריד ממך את העיניים

ישנם לא מעט קווי דמיון בין אופל מוקה לבין ה-RoboKeepr, השוער הטוב בעולם – שניהם ספורטיביים, שניהם נוצרו עם הנדסה וטכנולוגיה גרמנית ומשניהם אי אפשר להוריד את העיניים

הוא הופיע באצטדיונים הגדולים בעולם כמו המרקנה, קמפ נואו ואנפילד, התמודד מול טובי החלוצים בעולם כמו מסי וניימאר והדהים קהלים בכל רחבי הגלובוס – הכירו את השוער הטוב בעולם, ה-Robokeeper.  

לספורטאי כל כך מצליח מגיע רכב הולם וזהו האופל מוקה המרשים – השניים שיתפו פעולה במסגרת פרויקט מיוחד של אופל ישראל, ערוץ ספורט 5 ואולפן ליגת האלופות. היה מותח, מעניין, ובסוף מישהו אפילו הכניע את ה-OpelKeeper וזכה באופל מוקה חדש!

מי אתה RoboKeeper?

עולם הכדורגל ראה כבר שוערים מדהימים כמו ג’יאנלואיג’י בופון, טיבו קורטואה או פיטר שמייכל, אבל שוער כמו RoboKeeper עוד לא ראיתם… הוא נולד בגרמניה בשנת 2007 והפך באופן מידי לסנסציה עולמית. ההופעות שלו באיצטדיוני ענק ומול החלוצים הטובים בעולם הפכו לאגדה, אה כן, והוא בעצם רובוט.

מכון Fraunhofer הגרמני שבעיר דורטמונד פיתח רובוט שמסוגל לשמור על שער כדורגל ולהגן עליו מפני בעיטות עונשין. הרובוט מצויד בשתי מצלמות המותקנות בשתי עיניו, שמצלמות עד 90 תמונות בשנייה. המצלמות עוקבות אחר מהלך הכדור ותוכנה לעיבוד תמונה משתמשת בתמונות הללו על מנת לחשב את מסלול הכדור שנבעט ומעבירה את המידע בזמן למנוע של הרובוט ששולט על תנועותיו. כל התהליך הזה אורך שברירי שניה ועל מנת לעצור כדור שנבעט ומהירותו יכולה להגיע ליותר מ-100 קמ”ש, הרובוט חייב להיות מהיר מאוד ולהגיב תוך 0.3 שניות בלבד על מנת לעצור את הכדור. עד כמה מהיר? ה-RoboKeeper מאיץ, מקבלת הפקודה לאיזה צד לזנק ועד לביצוע שלה, במהירות שהיא מהירה פי 20 מזו של מכונית פורמולה 1!

מי אתה אופל מוקה?

אופל מוקה הוא אחד הדגמים המקוריים, המתקדמים והמעוצבים ביותר של אופל. זהו קרוס-אובר אורבני בעל עיצוב ייחודי ומלוטש שלא נראה כמו אף אחד אחר. מרכב ה-SUV שלו מדגיש את הכתפיים החסונות, את בתי הגלגלים התפוחים עם חישוקי הסגסוגת המעוצבים ואת קו החלונות הגבוה והגג הצף. במבט מלפנים בולט במיוחד גריל ה-Vizor הייחודי והזהות הגרפית המקורית של המוקה. בסיכומו של עניין, מכל זווית שלא תסתכלו עליו, אופל מוקה משדר דינמיות אלגנטית, ספורטיביות מסוגננת ושפע של אופי שלא ניתן להתעלם ממנו.

האופי הדינמי והספורטיבי הוא לא קו הדמיון היחיד שיש בין השוער הטוב בעולם לבין המוקה. בשניהם יש טכנולוגיה והנדסה גרמנית מתקדמות, למשל טכנולוגיית ה-Pure Panel המהפכנית של המוקה שמציגה קונספט חדשני לסביבת הנהג, מנוע הטורבו-בנזין PureTech זוכה הפרסים תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 8 יחסי ההעברה או מערכות הבטיחות והסיוע לנהג פורצות הדרך.

שיתוף פעולה נדרש

לאופל יש מערכת יחסים ארוכה ופורייה עם ענף הכדורגל והמותג שימש כספונסר של מועדונים רבים באירופה (וגם בישראל) כמו פ.ס.ז., באיירן מינכן ומילאן האיטלקית. גם מאמנה המעוטר של ליברפול יורגן קלופ הוא שגריר מותג אופל עוד משנת 2012 וממשיך ללוות את המותג גם היום. החיבור בין אופל מוקה לבין ה-RoboKeeper הוא אם כן טבעי.

אופל ישראל יזמה מהלך יוצא דופן בשיתוף עם ערוץ ספורט 5 ואולפן ליגת האלופות, במסגרתו הוטס השוער הרובוטי לישראל וצופי הערוץ, משפיענים וכוכבי עבר הוזמנו לנסות ולהכניע את ה-RoboKeeper שלרגל האירוע זכה לכינוי OpelKeeper. הפרויקט החל באודישנים שנערכו בין השאר בקניון TLV ובמסגרתם כל מתמודד קיבל שלוש הזדמנויות לבעוט לשער ולהבקיע. אלו שהצליחו לעשות את הבלתי יאומן ולהכניע את ה-OpelKeeper עלו לשלב אולפן ליגת האלופות שבו בכל ערב שידורים של הליגה הוזמנו חמישה מתחרים לנסות את מזלם. המבקיעים עלו לשלב הגמר ששודר בשידור ישיר במסגרת גמר ליגת האלופות. לאחר מקצה גמר שהיה מותח לפחות כמו המשחק בין מנצ’סטר סיטי לבין אינטר, הכניע איתי וינטראוב את ה-OpelKeeper וזכה באופל מוקה חדש.

ערכים משותפים

ספורטיביות, אופי צעיר ודינמי, טכנולוגיה גרמנית מתקדמת ומראה מסובב ראשים שלא ניתן להתעלם ממנו – אם ה-RoboKeeper היה רכב, הוא וודאי היה אופל מוקה. כפי שלא ניתן היה להסיר את העיניים מהביצועים של השוער-הרובוט כך אי אפשר שלא להתמגנט להופעה המרהיבה של אופל מוקה. וזה לא רק המראה אלא גם הביצועים – אופל מוקה מקיים את כל מה שעיצוב המדהים שלו מבטיח. בין אם תבחרו באופל מוקה טורבו-בנזין או באופל Mokka Electric החשמלי, מובטחת לכם חוויה דינמית ובלתי נשכחת של עיצוב, של טכנולוגיה ושל ביצועים.       

מעניין אותך לקבל פרטים נוספים על OPEL MOKKA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם