• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

אופל מבצעת את המעבר לחשמל בזמן שיא

אופל מציעה כבר היום 12 מכוניות חשמליות. התוכניות של המותג הגרמני ממשיכות במלוא המרץ כשב-2024 היא תציע אפשרות חשמלית בכל רכב מתוצרה. ב-2028 כל מכירות החברה באירופה יהיו של מכוניות חשמליות בלבד

אופל נחושה להראות את הדרך לתעשייה כולה, ולבצע את המעבר לייצור חשמלי מלא, בזמן שיא. למעשה כבר היום מציעה אופל 12 דגמים מונעים בחשמל – ממיני ועד מסחריות. והיא בהחלט לא עוצרת כאן. שנתיים מהיום היא כבר תציע גרסה חשמלית לכל מכונית שבארסנל שלה וכאלו שיוצגו בעתיד הקרוב. נקודת הזמן המשמעותית הבאה אותה הציבו באופל היא 2028. זו השנה בה כל רכב חדש שתמכור אופל באירופה יהיה חשמלי לחלוטין.

מעבר לייצור מכוניות חשמליות החברה הגרמנית נמצאת בתנופה בכל הקשור להפחתת מזהמים כללית, דוגמה לאחריות ציבורית יוצאת דופן בתחום הרכב. בין השאר, מקימה החברה מתחם ייצור סוללות מתקדמות בגרמניה (בשיתוף מרצדס), עם דגש על בנייה ידידותית לסביבה וחידוש משאבים טבעיים. המטרה היא להציע רכבים חשמליים העונים בצורה מלאה על כל דרישה של הלקוח. ביצועים שומטי לסתות, טווח נסיעה של עד 800 ק”מ ויכולת טעינה סופר מהירה. כל אלו לצד תהליכי ייצור נקיים וידידותיים לסביבה.

כאמור, אופל מציעה כבר היום, שורה מכובדת של מכוניות חשמליות. אלו זוכות בשנתיים האחרונות לשרשרת פרסים מהתעשייה, לרבות פרסים בתחרות הגה הזהב הגרמני היוקרתי. האטרקטיביות של ההיצע החשמלי של אופל מתבטא היטב בנתונים המכירות, 25 אחוזים מכלל הרכבים החדשים שאופל מוכרת, הם חשמליים לחלוטין כבר היום.

בכדי להוכיח את המחויבות החשמלית של החברה, אופל עומדת לייצר מכונית ספורטיבית בעלת שם אייקוני שתהיה מונעת בכוח החשמל. אופל מנטה, שכיכבה על הכבישים לפני עשורים, תזכה לגלגול חדש ומרהיב, כזה שידגים את יכולות החשמל, העיצוב והתכנון הגרמניים. באופל מאמינים בחשמל ומפתחים אותו כבר שנים רבות, והמהלכים העדכניים מוכיחים את ההשקעה הזו. עם מכונית היברידית שהוצגה על ידם כבר לפני עשור וקומפקטית חשמלית שהדהימה את העולם ב-2016, באופל יודעים היטב איך לקחת את כוח החשמל ולהפוך אותו לאטרקטיבי ונגיש.

העתיד הקרוב, מקבל משמעות מלהיבה מאוד כשבוחנים את תוכניות המותג הגרמני. היצע אדיר של רכבים חשמליים, כאלו שנותנים מענה יעיל ומושך לכל דרישה של כל לקוח. עם העיצוב הייחודי של דגמי החברה, לצד ביצועים מצויינים וטווחי נסיעה אדירים. העתיד לפי אופל, נראה מחשמל.

מתעניינים ברכבי אופל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב