• דרגת זיהום
    • 7
    • 8
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 3
    • 4

אופל קורסה – הסופר מיני הנמכרת ביותר בגרמניה ב-2021

נתוני המכירות של אופל בשוק הגרמני ממשיכים לטפס מזה 15 חודשים ברציפות. השוק הגרמני, הביתי עבור אופל, הוא גם שוק הרכב הגדול והמשמעותי בעולם.

אופל סיימה את שנת 2021 עם עלייה משמעותית במכירות בשוק הגרמני. אופל מכרה כ-162,000 מכוניות חדשות שנרשמו בשוק הביתי הגרמני החשוב עבורה. זה מתורגם לנתח שוק של 6.2 אחוזים לחברה בשוק הרכב הגדול באירופה, עליה של יותר מאחוז לעומת שנת 2020.

למרות המצב הגלובאלי המאתגר, הנתונים האלו ממשיכים את מגמה העלייה שאופל נמצאת בה. למעשה אופל מציינת 15 חודשים רצופים של צמיחה בנתח השוק שלה בגרמניה. מגמה שהפכה ברורה יותר בחודש האחרון של 2021, בו טיפס נתח השוק של החברה בגרמני אל 6.5 אחוזים.

אופל קורסה הייתה אחד הרכבים המשמעותיים עבור החברה בתקופה המתוארת. כ-50,000 יחידות מהדור השישי של הסופרמיני האהובה בשנת 2021. ביצועים מרשימים שלא רק הפכו אותה למכונית הקטנה הנמכרת ביותר בגרמניה, אלא גם הפכו אותה למכונית הנמכרת ביותר בכלל בחודש נובמבר האחרון. התוספת החדשה יחסית בהיצע, האופל מוקה, זוכה גם היא להצלחה כשכבר בסוף השנה שעברה הייתה המכונית השנייה הנמכרת מסוגה.

מתוך אלו, אחוז מכירות החשמלי גבוה למדי. כרבע מדגמי הקורסה הנמכרים כעת בגרמניה מונעים בחשמל. וכמובן, גם המוקה הכל חשמלי החדשני, זוכה גם הוא להצלחה. כ-30 אחוזים מהלקוחות שרכשו אופל מוקה, בחרו במוקה החשמלית. ההשפעה של שני הדגמים הללו על השוק הגרמני עמוקה, ולראיה הן זכו בתחרות הגה הזהב הנחשבת לשנת 2021.

מנכ”ל אופל, אובה אוכגשורץ, מסר: “אנו שמחים על ההתפתחות האדירה בשוק הביתי הגרמני שלנו. אנו רוצים להמשיך במגמה זו בשנת 2022. יש לנו תוכניות יוצאות מן הכלל עם אחוז גבוה של רכבים מחושמלים. בנוסף, לקוחות יכולים לצפות לדגמים חדשים ואטרקטיביים בהם האסטרה והגרנדלנד”.

  Interior 

מתעניינים ברכבי אופל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב