• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

החידושים של אופל ל-2022

אופל מתחילה שנה נוספת של חידושים ושיאים. למה לצפות? דגמים חדשים, עיצוב מסובב ראשים וטכנולוגיה חדשנית

אופל, יצרנית הרכב הגרמנית מחדשת את דגמיה עם שפה עיצובית מרהיבה, עושר טכנולוגי יוצא דופן בשילוב האיכות ההנדסית המוכרת של המותג.

במהלך השנה הקרובה, תמשיך אופל בקו אותו קבע המוקה החדש. אותן נקודות חוזק בולטות וברורות, כאלו שלא ניתן להתעלם מהן. שפת העיצוב הייחודית שמשלבת קווים טהורים ועוצמתיים תגיע לדגמים חדשים. איתה גם האמירה הטכנולוגית הברורה, בין אם מדובר בנוחות, בטיחות או מערכות הנעה.

ברור שזו אופל

קל מאוד להבין את הכיוון אליו אופל צועדת. מספיק מבט אחד על המוקה החדש בכדי להבין את התמהיל הייחודי. זה מתחיל, כמובן, בעיצוב החיצוני שאין שני לו. אותו מראה מרשים בעל פרופורציות לא פחות ממושלמות והקפדה יוצאת דופן על כל הפרטים. ובקיצור הרכב הכי LESS NORMAL שתראו על הכביש.

גם בתוך תא הנוסעים ניתן להבחין באותו קו, טכנולוגי ואלגנטי. העיצוב נקי, חכם, נותן לנוסעים מרווח נעים לשהות בו וגם סביבה יעילה לנהג. במוקה החדש אפשר למצוא, בין השאר את מערכת PURE PANEL אשר יוצרת סביבת נהג מתקדמת, בזכות מסך מולטימדיה בגודל “10 לצד לוח מחוונים מוקרן בגודל “12 המוצג מולכם*. לצידם גם כפתורים פיזיים – כאלו שמאפשרים תפעול מערכות חשובות תוך כדי נהיגה.

אלו, ביחד עם מעטפת מערכות בטיחות מתקדמות שלמה, הם חלק מהמענה הכולל שאופל מציעה לרוכשי הרכב כיום. אופל תמשיך להציע, כמו במוקה, אפשרות לבחירה בין שלל מערכות הנעה, כולל גרסאות חשמליות טהורות. כל אלו, כחלק מהמעבר של אופל לייצור רכבים חשמליים בלבד, עד לשנת 2028.

הדגמים שבדרך

כל הייחוד הזה, שאנו חווים עם המוקה, יאפיין גם שני דגמים חדשים שצפויים להגיע אלינו.
הדור החדש והמרהיב של אופל אסטרה יגיע השנה לישראל. הרכב המשפחתי-קומפקטי בדורו השישי, מדגים היטב את תפיסת התכנון העדכנית של המותג.

המראה האלגנטי מקבל דגש כוחני בזכות המידות הנכונות. מלפנים, מהצד או מאחור, הקווים הנקיים, חתימת האור של הפנסים המיוחדים, כל אלו יוצרים זהות ברורה ומושכת. בתוך תא הנוסעים, באופל ירדו לפרטים הכי קטנים. מהמושבים שתוכננו בשיתוף מומחי גב גרמניים ועד למערכות בטיחות סמי-אוטונומיות ומצלמות 360 מעלות חכמות. כל אלו, בשילוב כיול מדוקדק לשלדה ומגוון מנועי בנזין, היבריד וחשמל, מציעים חבילה חדשנית וייחודית בסגמנט.

בנוסף, צפוי להגיע לכאן גם גרנדלנד החדש – רכב פנאי ספורטיבי. גם הוא מקבל את שפת העיצוב החדשה של אופל, עם שלל חידושים טכנולוגיים. אופל גרנדלנד מביא לקטגוריית הפנאי בשורות בלעדיות – תאורה אדפטיבית עם 168 נורות LED, לדוגמה. עוד בחזית הטכנולוגית, אופל מחדשת עם יכולת שמירה על הנתיב ברמה גבוהה ביותר, בשילוב עוד מערכות בטיחות מתקדמות. גם בכל הקשור להנעה, באופל מציעים גיוון, עם שלל מערכות הנעה, כולל היבריד פלאג-אין ובחירה בין הנעה קדמית לכפולה. 

המותג הגרמני הוותיק, ימשיך להתוות קו חדשני וייחודי גם בשנים הבאות. עם עיצוב יפיפה, שלל אפשרויות הנעה וטכנולוגיה פורצת דרך. כל אלו, בשילוב האיכות הבלתי מתפשרת של המותג, מסמנים את העתיד בצורה ברורה והחלטית וממשיכים את הקו הצעיר והחדשני שאופל יצרה לעצמה.

*בהתאם לרמת הגימור

מתעניינים ברכבי אופל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב