רכב הפנאי – אופל גרנדלנד X: ה-X פקטור

מחפשים רכב פנאי? הכנתם רשימת דרישות וציפיות? אופל גרנלנד X יענה על כולן ויוסיף מגוון יתרונות שלא תמצאו ברכבי פנאי אחרים

רכבי פנאי הפכו לבחירה המועדפת של לקוחות רבים ויצרני הרכב הגיבו עם שלל דגמים חדשים של רכבי פנאי. מצד אחד זה מצוין אך מהצד האחר, ההיצע הגדול יכול לבלבל וקשה לדעת במי לבחור. באופל הבינו זאת היטב ופיתחו רכב פנאי מעוצב ומאובזר שיענה באופן מושלם על כל דרישות הלקוחות – אופל גרנדלנד X.

תכנון גרמני

הוא נראה מצוין – מלוטש ואלגנטי ובאותה העת מקרין גם עוצמה וחוסן. בתי הגלגלים המודגשים, החישוקים המעוצבים, הגריל המסוגנן ויחידות התאורה הצרות, כל אלו משדרים תחכום ועוצמה, כראוי ל-SUV גרמני. להעצמת המראה ניתן לבחור בצביעה דו-גוונית מקורית, גרסאות ה-PHEV מצוידות בחישוקי ”19 מעוצבים ואפשר אפילו ללכת על מראה אגרסיבי במיוחד עם מכסה תא מנוע שחור*.

העיצוב המקורי אינו פוגע בתכנון החכם ובשימושיות הגבוהה. סביבת הנהג המאובזרת כוללת מושב נהג מתכוונן לגובה עם משענת יד, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, הגה עם כפתורי שליטה על מערכת השמע והתקשורת ולוח מחוונים עם צג דיגיטלי צבעוני. הממדים הנדיבים של הגרנדלנד X מאפשרים את תא הנוסעים המרווח ונפח הטענה גדול מבטיח שפע של מקום לכל מה שתרצו לקחת אתכם.

רכב פנאי באיכות גרמנית 

אלמנט מרכזי עליו שמו דגש מיוחד בבניית רכב הפנאי של אופל הוא האיכות, עם איכות חומרים והרכבה ברמה המצופה מרכב גרמני ובידוד רעשים בהתאם.

אל העיצוב המקורי, השימושיות והאיכות הגבוהה מצטרפת חבילת אבזור עשירה עם פריטים ייחודיים כסטנדרט כבר מרמת הגימור Enjoy כמו בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, התרעת שטח מת ומערכת Go&Park למציאת מקום חניה והיגוי אוטומטי ליציאה ולכניסה לחניה. רמת הגימור Innovation מציעה כבר מפרט פרימיום למשעי, עם כניסה והנעה ללא מפתח, פתיחה חשמלית ללא מגע יד לדלת תא המטען, גג זכוכית פנורמי, מושב נהג חשמלי, טעינה אלחוטית לטלפונים ניידים, תאורת אווירה ועוד. גרסאות ה-PHEV המתקדמות והיוקרתיות מציעות פריטים נוספים כמו פונקציית עצור וסע לבקרת השיוט, מצלמת נסיעה לאחור עם מבט-על 360 מעלות, בלם יד חשמלי, הגה קטום מצופה עור עם מנופי העברת הילוכים, מושבי עור, מוטות עיגון בגג, ספי דלתות ממותגים ועוד ועוד.

יחידות הנעה מתקדמות

אופל גרנדלנד X מוצע עם מנוע בנזין 1.2 ליטר בעל מנגנון הזרקה ישירה ומגדש טורבו. מנוע זה מייצר 130 כוחות סוס ומומנט מרבי של 23.4 קג”מ, כבר מ-1,750 סל”ד נמוכים. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם לא פחות משמונה יחסי העברה, והתוצאה היא ביצועים מרשימים (10.4 שניות למאה קמ”ש ו-188 קמ”ש מרביים), לצד צריכת דלק נמוכה של 13.9 ק”מ לליטר במסלול משולב. ניתן לבחור גם בגרסת טורבו-דיזל חזקה וחסכונית עם מנוע 1.5 ליטרים בעל 130 כוחות סוס ומומנט גבוה של 30.6 קג”מ. גרסה זו מציעה ביצועים טובים ושפע של כוח זמין לצד צריכת דלק נמוכה במיוחד של 18.2 ק”מ לליטר במסלול משולב.

לצד גרסאות הבנזין והדיזל, הגרנדלנד X מוצע כעת גם בשתי גרסאות PHEV היברידיות-נטענות חדשות שמביאות אותו לרמות חדשות של נוחות ושל ביצועים. בשתי הגרסאות מותקן מנוע 1.6 ליטרים לצד מנוע חשמלי רב עוצמה, העברת הכוח מתבצעת על ידי תיבת ההילוכים האוטומטית עם 8 הילוכים. גרסת 225 מספקת הספק משולב מרבי של 225 כוחות סוס ומומנט אדיר של 30.6 קג”מ – נתונים אלו מאפשרים לה להאיץ למאה קמ”ש תוך 8.9 שניות ועד ל-225 קמ”ש מרביים.

בגרסת 300 מותקנים כבר שני מנועים חשמליים וההספק המשולב מטפס כבר ל-300 כוחות סוס עם מומנט משולב מרבי של 53 קג”מ! ה-PHEV4 300 מציעה ביצועים ספורטיביים עם תאוצה למאה קמ”ש תוך 6.1 שניות ועד למהירות מרבית של 240 קמ”ש, זאת לצד הנעה כפולה 4×4 שמאפשרת גם נהיגה בתנאים חלקים ושילוב בין העוצמה של רכב פנאי לתחכום של רכב חשמלי.

ליהנות מכל העולמות

אז מה בעצם מחפשים הלקוחות כשהם מחפשים רכב פנאי מודרני?

 הם מחפשים עיצוב מרשים, תא נוסעים שימושי, אבזור עשיר, בטיחות גבוהה, ביצועים טובים וצריכת דלק נמוכה. אופל גרנדלנד X מסמן V גדול על כל אחד מהסעיפים הללו, ומוסיף אליהם לא מעט… האיכות הגבוהה שלא תמצאו בכל רכב פנאי, חבילות אבזור עשירות במיוחד עם פריטים יוצאי דופן, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כסטנדרט וגם 4 שנות אחריות** לטובת שקט נפשי מושלם.

אם תרצו אפילו יותר מכך, גרסאות ה-PHEV של הגרנדלנד X מציעות ביצועים מסעירים, מראה מקורי וייחודי עוד יותר ואבזור של רכבי פרימיום. לסיכום, בין אם תבחרו בגרנדלנד X ברמת גימור Enjoy, באחת מגרסאות הביניים או ב-PHEV4 300 היוקרתי והמתקדם, אתם יכולים להיות בטוחים שכל הדרישות שלכם יקבלו מענה מלא – צאו לנסיעת מבחן ושפטו אותו בעצמכם.

* אופציה בדגמי PHEV בתוספת תשלום

** או 120,000 ק”מ – המוקדם מביניהם

 

מתעניינים ב-GRANDLAND X?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב