• דרגת זיהום
    • 13
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 2

לא סתם רכב פנאי – הפנים החדשות של אופל קרוסלנד

הקרוסאובר הגרמני של אופל זכה למתיחת פנים על שלל שדרוגים שהופכים אותו להרבה יותר מ-SUV – כל הפרטים בהמשך

לפעמים, החיים מפתיעים אתכם ואתם נתקלים במשהו חדש ומרענן שגורם לכם להסתכל על דברים אחרת. זה בדיוק מה שיקרה כשתתקלו באופל קרוסלנד החדש – קרוסאובר גרמני שהוא הרבה יותר מרכב פנאי אלא שותף מלא לחיים האמיתיים. עיצוב חדש לחלוטין, חוויית נהיגה דינמית ומשופרת, תא נוסעים מרווח ושימושי ושלל שדרוגים ותוספות הופכים את קרוסלנד החדש לאטרקטיבי יותר מאי-פעם – הנה כל הסיבות לבחור בו.

 הפנים החדשות של אופל

אופל קרוסלנד הוא הדגם הראשון שמציג את המראה החדש של רכבי אופל. האלמנט העיצובי המרכזי והבולט ביותר הוא חזית ה-VISOR שנמתחת לכל רוחב החלק הקדמי ומאגדת בתוכה את יחידות התאורה החדשות בטכנולוגיית LED וסמל אופל במרכזו.

בין השינויים העיצוביים הנוספים ניתן למנות את הפגוש הקדמי החדש והאגרסיבי עם פתחי יניקת האוויר המובלטים, ומאחור, את יחידות התאורה המושחרות המוטמעות אף הן בפנל שחור* שמבליט את ממד הרוחב של הקרוסלנד. בסופו של יום, הניראות החדשה של רכב הפנאי המסוגנן בולטת יותר מבעבר, עדכנית, מלוטשת ומרשימה.

הקרוסלנד הקומפקטי מבחוץ גדל במעט לאורך כולל של 4.229 מטרים, ובסיס גלגלים נדיב (2.604 מטרים) יחד עם תכנון חכם מאפשרים לו להציע תא נוסעים מרווח ושימושי בעל מרחב נדיב. למושבים הקדמיים בעלי התמיכה ולמושב האחורי הניתן לקיפול מצטרפים עתה גם ריפוד בד בשילוב דמוי עור. בנוסף, מסך מולטימדיה 8″ בגרסה הבכירה, ממשקי AppleCarPlay ו-Android Auto למערכת המולטימדיה, מושב נהג מתכוונן ל-8 מצבים ועוד.

קרוסאובר- חוויית נהיגה מפתיעה

שדרוג נוסף ומשמעותי של הקרוסלנד נוגע בחוויית הנהיגה: מערכות המתלים וההיגוי עברו כיול מחודש, ספיגת המהמורות ונוחות הנסיעה שופרו וכך גם תחושות וחדות ההיגוי, בכל תנאי נהיגה ובכל מהירות.

השדרוג הדינמי הזה מתווסף ליחידת ההנעה המוצלחת – מנוע PureTech טורבו זוכה פרסים בנפח 1.2 ליטרים עם הספק של 130 כוחות סוס ומומנט של 23.4 קג”מ כבר מ-1,750 סל”ד נמוכים, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית של AISIN עם 6 יחסי העברה – והתוצאה הסופית היא מיזוג מושלם בין נוחות נסיעה גבוהה, מנוע חסכוני וירוק יותר לבין חוויית נהיגה מדויקת, דינמית ומסעירה.

CROSSLAND -בטיחות גבוהה כסטנדרט

אופל קרוסלנד החדש מוצע בשתי רמות גימור גבוהות עם חבילות אבזור עשירות ומשודרגות. כבר ברמת גימור BUSINESS EDITION זוכים למערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ובהן מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת התרעת סכנת התנגשות, מערכת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעת ערנות נהג ומערכת זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט. רמת הגימור BUSINESS EDITION כוללת בין השאר גם 6 כריות אוויר, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני אור וגשם, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית, מסך מולטימדיה ”7, שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי מקורי ועוד.

רמת האבזור BUSINESS ELEGANCE משדרגת את הבטיחות עוד יותר עם תוספת של מערכת לניטור שטחים מתים, מערכת Park&Go לסיוע בחניה בניצב ובמקביל ומצלמת נסיעה לאחור עם “מבט על” וירטואלי על הרכב ועל גבולות החניה. חבילת האבזור ברמה זו עשירה במיוחד וכוללת גם כניסה והתנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת אקלים מפוצלת, מסך מולטימדיה “8, לוח מחוונים צבעוני עם מסגרת כרום, שקע USB נוסף, משטח טעינה אלחוטית (למכשירים תומכים), גג פנורמי עם וילון, תאורת אווירה בדלתות ובקונסולה המרכזית, מסילות גג, חישוקי ”17  ושילוב שני צבעים (גג ומראות בצבע שחור) כאופציה. חשוב לציין שהפרש המחירים בין שתי רמות הגימור נמוך מאד, מה שהופך את גרסת BUSINESS ELEGANCE לאטרקטיבית במיוחד!

רכב משפחתי- תנו לו להפתיע אתכם

אופל קרוסלנד החדש יפתיע אתכם: בעיצוב מלוטש ועדכני, בתא נוסעים מרווח ומאובזר שמתאים למשפחה ובחוויית נהיגה ונסיעה דינמית ונוחה. הוא יפתיע אתכם גם באיכות גרמנית ובהקפדה על פרטים, בשימושיות הגבוהה שלו, וגם באחריות ארוכה ל-4 שנים או 120,000 ק”מ.

אחרי שתופתעו, תוכלו לאמץ זווית ראייה חדשה ולראות שאופל קרוסלנד הוא קרוסאובר גרמני שהוא הרבה יותר מ-SUV, אלא השותף החדש שלכם לחיים בעידן המודרני.

*בהתאם לרמת הגימור

 

מתעניינים ב-CROSSLAND?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב