• דרגת זיהום
    • 1
    • 7
    • 8
    • 10
    • 13
    • 15
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 3
    • 4

הידעת? זה בדיוק הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש של אופל!

שאלתם את עצמכם מתי הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש? אנחנו חושבים שעכשיו הזמן הטוב ביותר להתחדש ברכב חדש של אופל, ויש לנו גם הסבר מדוע זה כך

אופל קורסה, אופל אסטרה ואופל מוקה – דגמי אופל החדשים מחכים לכם באולמות התצוגה, אבל מתי הוא הזמן הטוב ביותר לקנות רכב אופל חדש? התשובה היא “עכשיו” ואלו הן כל הסיבות לכך.

לא צריך לחכות

משבר הקורונה השפיע רבות על תעשיית הרכב ופגם בכושר הייצור שלה. שרשרת האספקה נפגעה ובמיוחד חלפים חיוניים כמו שבבי מחשבים (Chips) למערכות האלקטרוניות והדיגיטליות שיש ברכב. המשבר הזה שכונה Chip Crisis גרם לשיבושים באספקה של רכבים חדשים, למלאים מצומצמים ולזמני המתנה ארוכים לקבלת רכב חדש. אבל לא עוד! באופל לא צריך לחכות יותר. דגמי אופל זמינים, נמצאים במלאי ומוכנים לאספקה מיידית ללקוחות.

הדרך הקלה להתחדש באופל

כדי שרכישת רכב חדש באופל תהיה קלה ומהירה, חברת דוד לובינסקי מציעה מגוון הטבות אטרקטיביות שיעזרו לכם להתקדם לרכב חדש. באמצעות חברת הבת לובינסקי מימון, ניתן לקבל שירותי מימון בהתאמה אישית מבלי לעזוב את אולם התצוגה. לובינסקי מימון מציעה עד 100% מימון בעד 60 תשלומים בדרך לאופל חדיש ומתקדם.

תהליך אישור ההלוואות מהיר וקל והמימון הינו חוץ-בנקאי כדי שלא להכביד על מסגרת האשראי שלכם. בין ההטבות הנוספות שמוצעות לרוכשי אופל חדש ניתן למנות טרייד-אין במחיר מחירון והנחות משתלמות על עסקאות במזומן*.

דגמים אטרקטיביים, יש גם חשמלי

בהיצע הדגמים של אופל תמצאו דגמים חדישים ומתקדמים. אופל קורסה הוא רכב הסופר-מיני העוצמתי של אופל עם ביצועים מרשימים וחוויית נהיגה דינמית. מעוצבת, טכנולוגית ובטוחה, אופל קורסה היא סופר-מיני מובילה עם מנועי טורבו-בנזין 100 או 130 כ”ס ותיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים.

אם אתם מחפשים רכב פנאי, אופל מציעה את הקרוס-אובר האורבני המעוצב והמתקדם אופל מוקה. המוקה בעל העיצוב פורץ הדרך הוא SUV קומפקטי חדשני בעל מראה מסובב מבטים, תא נוסעים איכותי ומקורי וחבילת אבזור עשירה עם מערכות בטיחות אקטיביות ומאפייני נוחות חדשניים.

הדגם השלישי של אופל הוא אסטרה החדשה – הדור האחרון של אגדת הכביש מבית אופל עם אופי דינמי, ביצועים מרשימים ותא נוסעים מרווח ומאובזר. האסטרה בעלת המראה המחודד מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר זוכה פרסים שמפיק 130 כוחות סוס ומשודך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים.

ויש גם הנעה חשמלית! דגמי Corsa-e ו-Mokka-e הן הגרסאות החשמליות-טהורות של הקורסה והמוקה. כל היתרונות של שני הדגמים המתקדמים הללו, עם יחידת הנעה חשמלית טהורה, נסיעה שקטה וחלקה ללא צריכת דלק וללא פליטת מזהמים. 

יחידת ההנעה החשמלית מספקת מומנט מאפס סל”ד ותגובה מיידית ללחיצה על דוושת המצערת שמדגישה עוד יותר את האופי הדינמי של דגמים אלו. המנוע החזק מפיק 136 כ”ס והסוללה מאפשרת טווח נסיעה של עד 327 ק”מ** Mokka-e ועד 349 ק”מ** ב-Corsa-e.הקורסה החשמלית זמינה כעת במלאי ואילו זמני האספקה של המוקה החשמלית קצרים מתמיד.          

הגיע זמן האופל

דגמי אופל החדישים מחכים לכם באולמות התצוגה, והזמן הטוב ביותר לרכוש אופל חדש הוא עכשיו. עכשיו לא תצטרכו להמתין ותוכלו ליהנות מאספקה מיידית. אפילו תזכו למסלולי מימון בהתאמה אישית, מבלי לעזוב את אולם התצוגה. בנוסף לאיכות הגבוהה של רכבי אופל הגרמנים ולאחריות ארוכה של 4 שנים או 120,000 ק”מ (המוקדם מבניהם), עכשיו תוכלו לקבל גם הנחת מזומן וטרייד-אין במחיר מחירון*. לא משנה באיזה דגם תבחרו: קורסה, מוקה, אסטרה או אולי Corsa-e או Mokka-e חשמלית, לא תמצאו זמן טוב יותר לרכוש אופל חדש ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות שלו.     

* כל ההטבות בהתאם לתקנון המלא ולתנאי התוכנית, הצעה לזמן מוגבל

** בהתאם לתקן WLTP. נתוני צריכת הדלק, צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן.נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הסביבה והדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.

מתעניינים ברכבי אופל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם