• דרגת זיהום
    • 10
    • 11
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

OPEL MOKKA STORE המהפכה של אופל מתחילה | OPEL

המהפכה של אופל מתחילה עם ה-MOKKA ובחנות הקונספט הייחודית שלו ה-OPEL MOKKA STORE שנפתחה בתל אביב

המהפכה של אופל

תשכחו כל מה שידעתם על רכבים שמרניים ועל רכבי SUV. תשכחו כל מה שידעתם על עיצוב ייחודי. מהפכות הן דבר מרגש ביותר, הן גורמות לנו להיפרד ממה שחשבנו שהוא נורמלי ומתחילות עידן חדש וייחודי. המהפכה של אופל מתחילה עם ה-MOKKA ובחנות הקונספט הייחודית שלו ה-OPEL MOKKA STORE שנפתחה בתל אביב.

 

משנה את הכללים

ה-MOKKA בולט, מקורי, צבעוני ובעיקר לא נורמלי!  זהו לא עוד רכב SUV, אלא כזה שמכתיב מחדש איך עיצוב צריך להיראות. כשהוצג אופל MOKKA החדש, הגיעה לשיאה שפת העיצוב החדשה של אופל. השפה הזו מתאפיינת בקווים חדים ומדויקים, שבאים לידי ביטוי בחזית ה-VIZOR שוברת המוסכמות של משפחת דגמי אופל החדשים הנמתחת לכל רוחב חלקו הקדמי, כשהיא מאחדת בתוכה את יחידות תאורת ה’לד’ החדשות, פנסים לתאורת היום (DRL), הגריל החלק וכמובן לוגו אופל, ובפנים הרכב מחכה לכם תא הנוסעים הייחודי עם המסך הכפול והעיצוב החדשני והמיוחד.

 

לא עוד אולם תצוגה

לכבוד השקתו של ה-MOKKA וכחלק מן הבשורה החדשה של אופל, נפתחה חנות קונספט ייחודית וראשונה מסוגה שקיבלה את השם המחייב OPEL MOKKA STORE. החנות ממוקמת במרכז רובע העסקים של תל אביב וגם היא, כמו ה-MOKKA עצמו, בולטת בנוף בין החנויות בעלות המראה השגרתי. השקת ה-MOKKA הייתה אירוע חגיגי שנכחו בו עיתונאי הרכב המובילים בארץ, כבר בתחילת אירוע ההשקה, עוד לפני חשיפת הרכב, היה ברור שמדובר באירוע לא שגרתי.

 

עיצוב חדשני

 ה -OPEL MOKKA STORE עוצבה בהשראת הדגם הנמכר בה, היא אורבנית, צבעונית, חדשנית, שוברת את הכללים והיא ממש לא “אולם תצוגה” טיפוסי – לא נורמלי, אמרנו כבר? כבר בכניסה לחנות מבחינים במשהו שלא נמצא בה – השולחנות הקונבנציונליים והסטנדרטיים של “נציג ולקוח” פשוט לא קיימים, במקומם שני סלונים שמשמשים כפינות ישיבה נוחות.

 

סטנדרט חדש

בחנות נמצאים מסכי טאצ’ ענקיים המציגים את מערכת ההזמנות הדיגיטלית הראשונה מסוגה. המערכת שפותחה במיוחד עבור ה-OPEL MOKKA STORE נוחה, פשוטה וידידותית למשתמש, היא מאפשרת ללקוחות להזמין את הרכב החל משלב הצעת המחיר ועד לסיום ההזמנה, והכל באמצעות טאצ’ קליל עם קצה האצבע.  

 

דגמי MOKKA

בחנות ממתינים לנו דגמי MOKKA כדי שנוכל להכיר אותו יותר לעומק. לא מדובר בעוד רכב SUV חדש וסטנדרטי, אלא רכב ייחודי ובולט במיוחד שמגדיר מחדש את העולם האורבני. נתחיל מדגמי הטורבו-בנזין: המוקה מגיע ארצה במספר רמות גימור – רמת הכניסה הנקראת ELEGANCE אשר לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות מציעה גם אביזרים נדירים בקטגוריה – לוח מחוונים דיגיטלי עם ממשק APPLE CAR PLAY ו-ANDROID AUTO, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, חישוקי סגסוגת “17 בעיצוב ייחודי ועוד אביזרים רבים.

 

מעליה נמצאת רמת הגימור הספורטיבית  GS LINE אשר מוסיפה בין היתר לחבילת ה-PURE PANEL מערכת מולטימדיה ולוח מחוונים בעלי מסך גדול עוד יותר, גימור שחור לסמלי הרכב בחבילת ה-BLACK PACK שיהפוך את ה-MOKKA שלכם למרהיב עוד יותר, גג ומראות צד בצבע שחור ואפשרות למכסה מנוע שחור. רוצים עוד? רמת הגימור הגבוהה של דגמי הבנזין נקראת ULTIMATE והיא מוסיפה בין היתר גם מושבים ודיפון דלתות קדמיות בריפוד דמוי עור משולב אלקנטרה, פנסי LED MATRIX מתוחכמים עם אפשרות לפיצול אלומות האור באופן אוטומטי ומושבים קדמיים מחוממים. שלושת רמות הגימור האלו מצוידות במנוע הטורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 130 כוחות סוס וגיר אוטומטי פלנטרי מתקדם עם 8 הילוכים מתוצרת אייסין.

 

כאמור, את כל התוספות האלו תוכלו לבחור במערכת ההזמנות הדיגיטלית ב-OPEL MOKKA STORE ולהזמין את המוקה המושלם בשבילכם, כאשר כל דגמי הרכב מגיעים עם אחריות של 4 שנים או 120 אלף קילומטר, המוקדם מבין השניים.

 

הנעה חשמלית

גם את סוג מערכת ההנעה ניתן לבחור במערכת הדיגיטלית בחנות. אם אתם מעוניינים בסוג ההנעה החדש שכובש את ישראל ואת העולם, בחנות ה-OPEL MOKKA STORE תוכלו לבחור בMOKKA-e, ה-100% חשמלי. למערכת ההנעה של הרכב החשמלי האורבני והייחודי הזה יש 136 כוחות סוס וטווח נסיעה מירבי של 338 ק”מ לפי תקן WLTP המחמיר. כל האווירה החדשנית הזו עטופה ברמת הגימור E-ULTIMATE בה תיהנו מפריטים נדירים בקטגוריה: מערכת חימום להגה, מערכת חניה אוטומטית והדלקה מתוזמנת מראש של המזגן. כך שהמכונית תחכה לכם קרירה ונעימה גם באמצע אוגוסט, או נעימה בחורף.

 

המהפכה של ה-MOKKA

אופל MOKKA מחכה לכם בחנות ה-OPEL MOKKA STORE, שם תוכלו ליהנות מהעיצוב האורבני  של החנות עצמה וכמובן מהרכב המדהים שבמרכז העניינים. עיצוב החנות, פינות הישיבה לנוחות הלקוחות ומערכת ההזמנות הדיגיטלית הייחודית, מעניקים חוויה שבאמת אבל באמת עוד לא לקחתם בה חלק. ככה נראית מהפכה! לא סתם המוטו של הרכב הזה הוא LESS NORMAL, MORE MOKKA.

 

חנות OPEL MOKKA STORE נמצאת ברח’ תובל 5 תל אביב.

מתעניינים ב-OPEL MOKKA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב