• דרגת זיהום
    • 10
    • 11
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

המהפכה כאן: הכירו את אופל MOKKA החדש | OPEL

פורץ מוסכמות, שובר את הכללים, בעל עיצוב מסובב ראשים, בקיצור: לא נורמלי! MOKKA החדש מביא לישראל את המהפכה של אופל. קראו על כל יתרונות OPEL MOKKA החדש.

פורץ מוסכמות, שובר את הכללים, בעל עיצוב מסובב ראשים, בקיצור: לא נורמלי! MOKKA החדש מביא לישראל את המהפכה של אופל.

ישנם הרבה רכבי פנאי אורבניים, אבל כבר במבט ראשון רואים שהאופל MOKKA החדש הוא חיה שונה. שילוב מושלם בין עיצוב חדשני ולא שגרתי לבין הנדסה גרמנית מתקדמת יוצר רכב מהפכני שלא ניתן להתעלם ממנו, וכשמכניסים למשוואה את האבזור העשיר, יחידות ההנעה המתקדמות ואת רמת הבטיחות הגבוהה, מתקבל רכב פנאי אורבני שהוא הכל חוץ מנורמלי!

 

עיצוב לא נורמלי

הוא נועז, בולט בנוף העירוני ומביא איתו בשורה: LESS NORMAL, MORE MOKKA. תשכחו מהנורמלי ותנו לעצמכם את החופש ליהנות מעיצוב מסעיר ומנוכחות ויזואלית חסרת תחרות. הגג ה”צף”, גריל ה-VIZOR המלוטש, החישוקים המעוצבים ויחידות התאורה הצרות מקנים למוקה מראה דינמי ומתוחכם. העיצוב החיצוני המתקדם נוכח גם בתא הנהג הדיגיטלי ובחלל הנוסעים המרווח. רוצים MOKKA שונה ומיוחד אפילו יותר? אין שום בעיה, מגוון רחב של אפשרויות להתאמה אישית מאפשר לכם לעצב את המוקה בהתאם לסגנון הייחודי שלכם באופן מושלם.

מה שמתאים לכם

עם אופל MOKKA החדש אתם יכולים לנסוע בדרך שלכם ולבחור במנוע טורבו-בנזין זוכה פרסים, עוצמתי וחסכוני, או ביחידות הנעה חשמלית-טהורה מתקדמת. בחרתם במנוע הבנזין? קבלו 130 כוחות סוס, ביצועים זריזים וצריכת דלק נמוכה במיוחד.

אופל MOKKA החדש משכתב את החוקים ומביא את חוויית הנהיגה לגבהים חדשים. עכשיו זה הזמן לנהוג בדרך שלכם.

מעלה את הרף

שובר מוסכמות כבר אמרנו? אופל MOKKA החדש מציב רף חדש גם בכל הנוגע לאבזור ולאיכות. בתא הנוסעים תמצאו הנדסה גרמנית במיטבה עם שפע חסר תקדים של פריטי אבזור מפנקים ויוצאי דופן בסגמנט. בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, חיישני חניה ומצלמת נסיעה לאחור, מסך מולטימדיה ”7 ולוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, תאורת אווירה, פנסי לד ועוד ועוד – כל אלו מהווים חלק מהסטנדרט כבר ברמת האבזור ELEGANCE.

ברמת האבזור GS LINE המסך המרכזי ולוח המחוונים גדולים יותר ויש גם דוושות אלומיניום ושדרוגים עיצוביים כמו חישוקי “18, גג ומראות שחורות. מי שיבחר ברמת גימרו ULTIMATE יזכה בין השאר גם במושבי עור בשילוב אלקנטרה ובפנסי LED MATRIX מתקדמים ואילו אופל MOKKA-e החשמלי זוכה לרמת גימור e-ULTIMATE מבודלת ועשירה. כל דגמי הרכב מגיעים עם אחריות של 4 שנים או 120 אלף קילומטר, המוקדם מבין השניים.

מערכות בטיחות

רכב הפנאי האורבני של אופל הוא רכב מתקדם בכל היבט ועובדה זו בולטת גם בכל הקשור לבטיחות. חבילת הבטיחות המקיפה שלו כוללת מערכות טכנולוגיות מתקדמות שקובעות רף חדש לרכב SUV אורבני עם בלימת חירום אקטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי תנועה, שמירה על מיקום בתוך נתיב הנסיעה ומעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך. כל הגרסאות של ה-MOKKA בעלות מפרט בטיחותי זהה מבחינת המערכות האקטיביות.

כללים חדשים

אופל MOKKA החדש הוא מבשר המהפכה של אופל. זהו SUV אורבני שיאפשר לכם להגדיר מחדש את החוקים ולהתעלות מעבר לכל הציפיות – עם MOKKA החדש אתם יכולים להשאיר את הנורמליות מאחוריכם וליהנות מחוויית נהיגה פורצת דרך ויוצאת דופן.

הוא קובע את המגמה, הוא בולט במיוחד והוא שונה מכל מה שהכרתם. אלו לא רק העיצוב הנועז, האבזור העשיר או יחידות ההנעה המתקדמות, אלא החוצפה, והייחודית חסרת הפשרות שלו. אופל MOKKA החדש מגדיר מהו רכב פנאי אורבני עם נוכחות ויזואלית בולטת והנדסה גרמנית מוקפדת שמשתלבות יחד לכדי יצירה מוטורית מתקדמת שלא תוכלו לעמוד בפניה.

מתעניינים אופל מוקה חדש? השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב