• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

אופל MOKKA-e: חשמל, הדור הבא!

רכב הפנאי החשמלי-טהור של אופל שונה מכל מה שהכרתם עם עיצוב פורץ דרך ורף חדש בתחומי האבזור, הנוחות והבטיחות.

אל מהפכת הרכבים החשמליים מצטרף שחקן חדש: MOKKA-e, 100% חשמלי, ה-SUV האורבני ששובר את הכללים. MOKKA-e מוכיח שאפשר לשלב בין הנעה חשמלית טהורה לבין עיצוב נועז וחוויית נסיעה מסחררת. לצד ביצועים זריזים, אפס פליטת מזהמים ואפס צריכת דלק, אופל MOKKA-e החדש מחזיר את הריגוש ואת האדרנלין עם אופי ייחודי, אמירה עיצובית ובשורה ברורה: LESS NORMMAL, MORE MOKKA.

בידול עיצובי, אישיות מוחצנת

אופל MOKKA-e עם יחידת ההנעה החשמלית מציע אמנם חוויית נסיעה שקטה במיוחד, אבל זה ממש לא אומר שהוא נחבא אל הכלים – בדיוק להפך! אי אפשר להתעלם מההופעה המרשימה שלו עם מרכב מלוטש, חזית ה-VIZOR המרשימה של אופל ויחידות תאורה מתקדמות. היציבה החסונה ושילובי הצבעים הנועזים מבליטים אותו והוא משדר, אומץ, חוצפה וקידמה טכנולוגית.

הגרסה החשמלית של ה-SUV האורבני החדש של אופל מגיעה עם חישוקי ”18 גדולים ומעוצבים, גימור כרום חיצוני ופנסי INTELLILUX בטכנולוגיית LED MATRIX. תא הנוסעים וסביבת הנהג מעוצבים ומיוחדים לא פחות: ה-PURE PANEL המורכב ממסך מולטימדיה ”10 ולצידו מסך נוסף בגודל “12 המשמש כלוח ולוח מחוונים  ויחדיו הם נמתחים לאורך הדשבורד, מושבים בעלי ריפוד דמוי עור בשילוב אלקנטרה מספקים תמיכה מושלמת, דוושות אלומיניום וגימורים דמויי סיבי-פחמן עם פס קישוט כסוף מוסיפים למראה הספורטיבי והגה חלק עטוף עור משלים חבילה מנצחת.

אבזור אולטימטיבי ובטיחות אקטיבית

גם בכל הקשור לאבזור ולבטיחות, אופל MOKKA-e בורח מהנורמליות ומהמוסכמות וקובע רף חדש וגבוה מבעבר. ברכב הפנאי החשמלי של אופל תמצאו מגוון רחב של פריטים יוצאי דופן בקטגוריה כמו בורר מצבי נהיגה, מצלמת חניה עם מבט-על וירטואלי, חימום להגה, מערכת ניווט מקורית ועוד.

רמת הבטיחות מציבה אף היא רף חדש עם בטיחות אקטיבית מתקדמת ומערכות ייחודיות נוספות: זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בלימת חירום אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ושמירה על מיקום בתוך הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי מהירות עם קישור לבקרת השיוט. אל כל אלו מצטרפות ב-MOKKA-e גם פנסי INTELLILUX מתקדמים בטכנולוגיית LED MATRIX המפצלים את אלומת האור באופן אוטומטי ואפילו מערכת PARK & GO לחנייה אוטומטית!.

חוויית נסיעה עוצמתית

אופל MOKKA-e מצויד ביחידת הנעה חשמלית טהורה, או במילים אחרות, אפס צריכת דלק ואפס פליטת מזהמים וחוויית נסיעה נוחה, שקטה וחלקה במיוחד. מנוע חשמלי עוצמתי עם הספק של 136 כ”ס ומומנט של 26.5 קג”מ מאפשר לרכב הפנאי האורבני להאיץ למאה קמ”ש תוך 8.7 שניות. לרשות הנהג עומד בורר מצבי נהיגה באמצעותו הוא יכול לבחור

בנהיגה חסכונית, ספורטיבית או רגילה, וטווח הנסיעה הארוך עומד על 338 קילומטרים. נתוני טווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

את הסוללה ניתן להטעין בטעינה רגילה AC או מהירה DC המטעינה 80% סוללה בחצי שעה, ולצד אחריות ל-4 שנים או 120,000 ק”מ, אופל מעניקה אחריות על הסוללה ל-8 שנים או 160,000 ק”מ, נתון המעיד על הביטחון שלה באיכות ובאמינות המכלולים החשמליים.

הבחירה של הדור החדש

אופל MOKKA-e הוא SUV חשמלי-טהור שמוכיח שמכונית חשמלית לא צריכה להיות משעממת ושרכב פנאי אורבני יכול להיות אחר וטוב יותר, בשורה ארוכה של פרמטרים. יחידת ההנעה שלו חזקה ויש לו טווח נסיעה ארוך, אי אפשר להתעלם מהעיצוב מסובב הראשים שלו ורמות האבזור והבטיחות גבוהות במיוחד וחורגות מהמקובל בקטגוריה. היינו יכולים להמשיך ולהרחיב על היתרונות של אופל

 MOKKA-e, אבל מספיק מבט אחד בו כדי להבין שכך נראה הדור הבא של הרכב החשמלי.

אופל MOKKA מחכה לכם עכשיו באולמות התצוגה ובחנות הקונספט הייחודית OPEL MOKKA STORE ברחוב תובל 5 ת”א. רוצים להרגיש בעצמכם?, קבעו עכשיו נהיגת מבחן שכולה LESS NORMAL MORE MOKKA.    

 

 

 

 

 

מתעניינים ב OPEL MOKKA-e?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב