• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

אופל מוקה-e זוכה בפרס ‘הגה הזהב’ הגרמני

החשמלי הייחודי של אופל זוכה בתואר המכונית הטובה ביותר בתחרות 'הגה הזהב' היוקרתית

OPEL MOKKA-e החדש זכה בתואר המכונית הטובה ביותר מתחת ל-25,000 יורו בתחרות ‘הגה הזהב’. זהו אחד הפרסים היוקרתיים ביותר בתעשיית הרכב העולמית.

הזכייה בתואר הזה, איננה ראשונה עבור אופל. גם לא עבור המוקה החשמלי. בשנה שעברה המוקה החשמלי זכה בתואר הנכסף. לפניה ב-2020 עשתה זו הקורסה החשמלית וב-2017 עשתה זאת האמפרה מונעת הסוללה. למעשה, ה-MOKKA-e הוא הדגם החשמלי השלישי שזוכה בתואר המבוקש. עושה רושם שהדגמים החשמליים של אופל מלהיבים לא רק את שופטי התחרות המוערכים אלא גם את הקהל המצביעים בתחרות.

לאור הזכייה הנוספת הצהיר מנכ”ל אופל ש: “אופל מוקה e מציעה הכל ועושה זאת מבלי להיות ‘רגילה’, והזכייה הזו מוכיחה זאת. עם טכנולוגיות חדישות ועיצוב בלתי מתפשר, המוקה הופך את הרכב החשמלי למהנה מכל הבחינות. אנו שמחים מאוד שהלקוחות שלנו, המצביעים וכמו גם חבר השופטים רואים זאת באותה צורה”.

אי אפשר להישאר אדיש מול אופל מוקה החדש. היא מרשימה, עם עיצוב נועז וטהור, וגם עם ביצועים יוצאי דופן. המנוע החשמלי עם 136 כ”ס מספק הנעה עוצמתית ושקטה. הודות לסוללת 50 קילוואט-שעה מתאפשרים עד 338 קילומטרים ללא צורך בטעינה. ליעילות האנרגטית הזו תורמת גם מערכת בלימה רגנרטיבית מתקדמת שהופכת את המוקה החשמלית ליעילה עוד יותר. המערכת מאפשרת שיחזור אנרגיה במהלך האטה או בלימה. מעבר לזאת, ניתן להטעין את הסוללה במהירות, עד 80 אחוז תוך 30 דקות בעמדה מהירה.

המפרט הטכני, הטכנולוגיה, והעיצוב המרהיב, הופכים את המוקה למנצח בכל סיטואציה. וכאמור, זו לא הפעם הראשונה בה אופל מובילה את תעשיית הרכב בצורה כה ברורה. למעשה, המוקה הוא הנציג העדכני בשורה גאה של זוכות פרסי “הגה הזהב” מבית אופל. זו הפעם ה-19 בה זוכה אופל בפרס הנחשב, המוענק משנת 1976.

       

מתעניינים ב OPEL MOKKA-e?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב