• דרגת זיהום
    • 7
    • 8
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 3
    • 4

סופר מיני – אופל קורסה: קטנה בממדים, גדולה בביצועים

גלו את השילוב המושלם בין איכות גרמנית, אבזור עשיר וחווית נהיגה דינמית – אופל קורסה סופר מיני עוצמתית!

אחרי 14 מיליון יחידות שנמכרו בעולם, הקורסה היא הדגם המצליח ביותר של אופל. מאז השקתה היא נודעה באיכות הגבוהה ובחוויית הנהיגה הדינמית שלה, וכעת מגיעה עוד קפיצה גדולה קדימה עם השקת הדור השישי של הסופר-מיני המצליחה. עם עיצוב מרהיב, מפרט טכני מרגש, עוצמה יוצאת דופן ושלל מאפיינים נוספים – מדובר באחת המתחרות החזקות ביותר בפלח שלה.

להשתדרג בהתאם לאופי שלכם

אחת המטרות של הקורסה היא לגרום לה לסובב ראשים, מבלי להתפשר על איכות וחדשנות. היא מצוידת במרכב ספורטיבי נמוך, סרחי עודף קצרים, גג משתפל שמסתיים בספוילר, יחידת תאורה צרה וגריל אלגנטי. להעצמת הנוכחות בכביש ניתן לבחור בצביעה דו-גוונית עם פנסי INTELLILUX MATRIX LED אדפטיביים ומתקדמים, מערך נורות ה-LED מתאים אוטומטית את עוצמת התאורה לתנאי הדרך. לבסוף, ניתן להוסיף גם גג שחור למראה סופר יוקרתי.

העיצוב המוקפד מלווה את הקורסה גם בסביבת הנהג ובתא הנוסעים: הגה תלת-זרועי ספורטיבי, מושבים ארגונומיים חובקים, עיטורי צבע מקוריים בדשבורד ומסך מולטימדיה אינטגרלי בקוטר ”7 בקונסולה המרכזית. לכל אלה מצטרפים בידוד רעשים מעולה, הנדסת אנוש ברמה גבוהה, תפעול פשוט ומתגי בקרה נפרדים.

מעל הבסיס המרשים הזה, נוספה חבילת אבזור נדיבה עם פריטים יוצאי דופן כמו: בלם-יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה עם תצוגה גרפית, לוח מחוונים עם מסך דיגיטלי צבעוני ועוד. ובגלל שעל בטיחות אי אפשר להתפשר, אופל קורסה מתהדרת ברשימת מערכות בטיחות מתקדמות: מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי תנועה עם סנכרון לבקרת השיוט, ומערכת למניעת סינוור והתאמת עוצמת התאורה לתנאי הדרך.

רוצים לשדרג אפילו יותר? תוכלו לבחור ברמת הגימור ״אלגנס״ היוקרתית, או ב-GS LINE הספורטיבית, בה מתווספים גם בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה, בלימת חירום אוטונומית מורחבת עד 140 קמ”ש, ניטור שטחים מתים, כניסה והתנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנורמי, יציאות מפלט כפולות, דוושות אלומיניום, חישוקי ”17 ועוד.

חוויית נהיגה גרמנית

המראה הדינמי של קורסה, עם משקל עצמי נמוך ומקדם גרר של Cd 0.29, מאפשר חווית נהיגה ספורטיבית מרגשת במיוחד. לכך מתווספים מכסה מנוע עשוי אלומיניום ומנועים קלים מבעבר, שמאפשרים צריכת דלק נמוכה ומגדילים עוד יותר את הדינמיות של הרכב.
המרכב הקל, לצד מערכת מתלים שכוילה בקפדנות, ריסון ותחושת נהיגה ספורטיבית, מהווים את הבסיס לשלמות של הקורסה. בלב חווית הנהג שוכנת יחידת הנעה, המורכבת ממנוע טורבו-בנזין שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית AISIN, בעלת לא פחות משמונה יחסי העברה.

גרסת EDITION PLUS בעלת 100 כוחות סוס, מציעה כוח זמין עם מומנט מרבי של 20.9 קג”מ כבר ב-1,750 סל”ד, ביצועים מצוינים וצריכת דלק משולבת נמוכה של 23.3 ק”מ/ליטר.
גרסת 130 כוחות הסוס שמגיעה ברמות אלגנס ו-GS LINE הופכת את הקורסה לסופר-מיני 100% עוצמתית, עם 23.4 קג”מ של מומנט, תאוצה למאה קמ”ש תוך 8.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 208 קמ”ש. גרסה זו מאפשרת הנאה מלאה מהיכולות של הקורסה, כאשר בורר מצבי הנהיגה במצב Sport מחדד עוד יותר את תגובות המנוע, תיבת ההילוכים וההגה, ומוסיף גם פסקול ספורטיבי מעורר חושים.

אל הביצועים המרשימים האלה מתווספת גם שימושיות גבוהה, בדמות תא נוסעים מרווח ותא מטען בנפח 309 ליטרים, ואחריות יצרן מלאה ומקיפה ל-4 שנים או 120,000 ק”מ*. עם שני מנועים ושתי רמות גימור, תוכלו לבחור בקורסה שמתאימה לכם בדיוק. וכן, אם תהיתם – יש גם גרסת רכב חשמלי 100%.
אופל קורסה מעלה את הרף בפלח מכוניות הסופר-מיני עם עיצוב עדכני ומלוטש, איכות גבוהה במיוחד, חבילת אבזור עשירה וחוויית נהיגה ספורטיבית ועוצמתית. האבזור, מערכות הבטיחות ותיבת 8 ההילוכים, לצד מנוע 130 כוחות סוס עוצמתי – הופכים אותה לאחד מהרכבים הנחשקים בארץ ובעולם.

* המוקדם מביניהם

מתעניינים ב-CORSA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב