• דרגת זיהום
    • 13
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

משנה את חוקי המשחק – אופל אסטרה החדשה

תשכחו את כל מה שידעתם על משפחתיות האצ’בק, כי אופל אסטרה החדשה חוזרת בגדול, פורצת גבולות ומשנה את חוקי המשחק. היא מעוצבת יותר, דינמית יותר, טכנולוגית ומאובזרת יותר – הנה כל מה שצריך לדעת עליה.

רואים שזו אופל

את הקו העיצובי החדש, האלגנטי והדינמי של רכבי אופל ראינו לראשונה באופל קורסה. אופל מוקה החדשנית הובילה את המהפכה ומיצבה את המותג במקום חדש, צעיר ועוצמתי, ועם אופל אסטרה החדשה מגמה זו מגיעה לשיאים חדשים עם זהות ויזואלית ייחודית, מבודלת ומרשימה – מספיק מבט אחד בכדי להבין, ברור שזו אופל!

אסטרה החדשה היא משפחתית מזן אחר, בעלת אופי דינמי ומסעיר עם עיצוב מחודד ומלוטש הכולל אלמנטים פורצי דרך. היא גדולה מקודמתה בכל הממדים, עם אורך כולל של 4.391 מטרים ורוחב של 1.860 מטרים שמקנים לה שפע של נוכחות.

האלמנט הויזואלי הבולט ביותר הוא חרטום ה- OPEL VIZOR® המתקדם שבתוכו משולבים בצורה חלקה חיישנים, מערכות עזר ופנסי ה-INTELLILUX LED® PIXEL LIGHTS המתקדמים שמשפרים את הניראות ואת שדה הראייה בעזרת 168 מקטעי LED נפרדים ואדפטיביים המספקים תאורה אופטימלית מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך.

new astra

הפרופיל של אופל אסטרה מבליט את קורה C המסיבית עם הספויילר האחורי, את חישוקי ה-”18 המעוצבים ואת הגג השחור ה”צף”. אסטרה החדשה כוללת כסטנדרט גם חבילת עיצוב BLACK PACK עם מסגרת שחורה לגריל, וסמלים מושחרים שמשדרים עוצמה דינמית. התוצאה מדברת בעד עצמה: THE NEW OPEL ASTRA – SPEAKS FOR ITSELF.

תא נוסעים מתקדם

תא הנוסעים המתקדם, המרווח והמאובזר ממשיך את קו העיצוב החיצוני הטכנולוגי והאלגנטי עם ה-Pure Panel® פורץ הדרך – פנל דיגיטלי המשלב שני מסכי ”10 גדולים עם ממשק משתמש אינטואיטיבי וחדשני שיזניק את חוויית הנהיגה שלכם לעידן חדש ומתקדם יותר. סביבת הנהג החדשנית מצטרפת למאפיינים נוספים שהופכים את האסטרה לדיגיטלית ומקושרת: מערכת מולטימדיה מקורית עם ממשק גרפי חדש, אפשרות לצימוד אלחוטי של הטלפון הנייד* באמצעות .  

new astra

גג שמש פנורמי ענק בגדול 80×90 ס”מ מחדיר שפע של אור ואוויר לחלל הנוסעים המרווח, ורמת השימושיות גבוהה במיוחד הודות לתא מטען מרווח בנפח של 422 ליטרים, או עד 1,339 ליטרים של מטען כאשר המושבים האחוריים מקופלים).

איכות גרמנית חסרת פשרות, הנדסת אנוש מוקפדת ואבזור יוצא דופן – הסטנדרט של אופל אסטרה מציב רף חדש של נוחות עם מגוון רחב של פריטי אבזור ייחודיים ובתוכם מושבי AGR קדמיים ארגונומיים אקטיביים ומחוממים עם ריפודי בד בשילוב דמוי עור ואלקנטרה, מושב נהג חשמלי עם זכרון ומושב נוסע עם כוונון לגובה וכוונון חשמלי לתמיכה לגב התחתון, מערכת בקרת אקלים מתקדמת, חימום להגה, 4 מצלמות המספקות מבט-על של 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מערכת KEYLESS ENTRY & START לכניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קירבה ועוד ועוד.

new astra

חוויית נהיגה דינמית ומסעירה

את המראה הדינמי והמלוטש מגבות מערכת הנעה עוצמתית וחוויית נהיגה גרמנית חסרת פשרות, כמצופה מהאצ’בק של אופל. אסטרה החדשה מצויידת במנוע טורבו-בנזין חדיש ומתקדם בנפח 1.2 ליטרים עם 130 כוחות סוס ומומנט מרבי של 23.4 קג”מ הזמינים כבר מ-1,750 סל”ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת של AISIN עם לא פחות מ-8 יחסי העברה, והתוצאה היא מהירות מרבית של 210 קמ”ש לצד צריכת דלק נמוכה של 5.9 ליטר בלבד ל-100 ק”מ**.

אופל אסטרה החדשה מציעה חוויית נהיגה גרמנית חסרת פשרות עם שפע של כוח, של דיוק ושל רגש. ליכולת הדינמית תורמים הגה ספורטיבי מצופה עור וקטום בחלקו התחתון, צמיגי 225/40R18 בחתך נמוך, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ובורר מצבי נהיגה שמשפיע על תגובות מערכת ההנעה, ההיגוי ואפילו על צליל המנוע.

לצד היכולת הדינמית, האסטרה מציעה גם רמת בטיחות גבוהה עם מגוון מערכות בטיחות וסיוע לנהג ובתוכן מערכת בלימת חירום אוטומטית הכוללת זיהוי רכב, רכב דו-גלגלי והולכי רגל, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה והמלצת מהירות המאפשרת סינכרון למערכת בקרת השיוט או למגביל המהירות, מערכת התרעה על רכב בשטח “מת”, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה לתנועה חוצה מאחור ומערכות נוספות.

new astra

תשוקה טהורה

מותג אופל נמצא בתנופה והציג במהלך השנים האחרונות דגמים חדשים, ייחודיים ומלאי סטייל, עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות גרמנית חסרת פשרות. אופל אסטרה החדשה מביאה את המגמה הזו לשיא חדש עם עיצוב נועז ומסעיר, ביצועים דינמיים וחוויית נהיגה ממכרת.

אנחנו לא צריכים להעיד עליה יותר מדי כי היא מדברת בעד עצמה, אופל אסטרה החדשה מנפצת דעות קדומות ומלאת בטחון עצמי באיכויות שלה – אחריות ארוכה ל-4 שנים או 120,000 ק”מ מוכיחה זאת. סביבת הנהג המתקדמת והדיגיטלית, הקישוריות, האבזור והאיכות שלה, כל אלו הופכים את אופל אסטרה החדשה להרבה יותר ממכונית, אלא למושא של רגש ושל תשוקה טהורה.

* למכשירים תומכים בלבד

** נתוני צריכת הדלק, צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.

מתעניינים ב-NEW OPEL ASTRA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב