• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

אופל קורסה e: סופר מיני 100% חשמלית, 100% עוצמתית

חדשנית, דינאמית מהירה וחסכונית. אופל קורסה החשמלית עם עיצוב מרהיב וביצועים ללא תחרות

אופל CORSA-e מביאה את בשורת החשמל אל תוך העיר. עם עיצוב מרענן, אבזור מרשים, אפס זיהום אוויר וביצועים מרשימים, הקורסה החשמלית היא הרבה יותר מסופר-מיני עדכנית.

עם טווח של 349 ק”מ* בין טעינה לטעינה, הקורסה החשמלית מאפשרת נסיעות ארוכות ללא חשש. זו לא רק מכונית מהירה על הכביש, גם בעמדת הטעינה היא מציעה את אותה הזריזות, עם אפשרות לטעינה מהירה של עד 80 אחוז מהסוללה ב-30 דקות בלבד במטען מהיר (DC, 100 קילוואט). את העוצמתיות תוכלו להרגיש בעזרת המנוע החשמלי השקט שלה עם 136 כ”ס שיטיס אתכם מ-0 ל-100 ב-8.1 קמ”ש – מהר יותר מגרסאות הבנזין של הקורסה!

יחידת ההנעה החשמלית מאפשרת גמישות בין סוגי נהיגה שונים המתאימים לכל סוגי הנהיגה. ניתן לבחור בין שלושה מצבי נהיגה – רגיל, אקו וספורט. במצב SPORT תקבלו נהיגה מלהיבה וסוחפת כאשר מלוא הכוח של המנוע זמין עבורכם, תגובה מהירה של דוושת האצה והגה דינמי המותאם לביצועים ספורטיביים. מצב ECO עוזר למקסם את טווח הנסיעה על ידי ניהול של מיטבי של צריכת החשמל ממערכות הרכב השונות. מצב NORMAL מציע שילוב חכם של ביצועים ויעילות. 

הקורסה החשמלית בעלת אווירודינמיות משופרת שאינה פוגעת במרחב של תא הנוסעים. אורכה של הקורסה עומד על 405 ס”מ מה שמאפשר חניה נוחה בעיר, עם יכולת תמרון גבוהה והשתחלות נטולת מאמץ לכל חנייה. מעבר לעיצוב המושך, דאגו באופל גם להנמיך את מרכז הכובד בכדי לשפר את הדינמיות. וכמובן, יש כאן את מערך הבטיחות המקיף של אופל עם מערכות בטיחות אקטיביות המספקות שפע של ביטחון. בין השאר יש כאן מערכת של מכ”מ ושפע חיישנים המנתרים את סביבת המכונית כדי שאותן מערכות יוכלו להגיב בהתאם ולשמור על הנהג והנוסעים. בין המערכות המתקדמות ניתן למצוא כאן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, היודעת להתאים את מהירות הרכב בהתאם לסביבה ואת המערכת לזיהוי רכב בשטח המת במראות.

מעבר לכל אלו, ה-CORSA-e יודעת גם לפנק את הנוסעים שלה, עם רמת האבזור המרשימה של רכבי אופל החשמליים. במרכזו של תא הנוסעים המודרני ניתן למצוא מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ’, עם מערכת הפעלה אינטואיטיבית. הקורסה הזו גם מציעה את לוח השעונים הדיגיטלי שמאפשר הגשת מידע בצורה ברורה וקלה, ולשמור את המבט היכן שהוא צריך להיות, על הכביש. בנוסף, הקורסה החשמלית מצוידת בגג זכוכית פנורמי שתורם לתחושה הייחודית בתא ומספק חוויה לנוסעים. הטכנולוגיה משרתת את הנוחות גם בעזרת מצלמה אחורית פנורמית, המעניקה מבט עילי (180 מעלות) ומאפשרת נסיעה לאחור וחניות נטולות מאמץ.

אופל קורסה ה-100% חשמלית היא הדרך היעילה ביותר לנוע בעיר ולעשות את זה גם מהר וגם בסטייל. עם ביצועים יוצאי דופן, עוצמה, מראה מושך וגם יכולת דינאמית ספורטיבית להפליא. הקורסה החשמלית מגיעה גם עם אחריות מקיפה של 4 שנים או 120,000 ק”מ כשלסוללה אחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ. היא זכתה בפרס הרכב האירופאי המשתלם ביותר כבר בשנת 2020, ולא בכדי. אופל קורסה מחברת בין העולם החשמלי לצרכים היום-יומיים האמתיים של כל אחד ומנגישה את היתרונות האלו עם תמורה יוצאת דופן.

* נתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

CORSA-e

מתעניינים ב-CORSA-e?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב