• דרגת זיהום
    • 1
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

עמדות טעינה ציבוריות לרכב חשמלי

רבים מאיתנו נמנעים מרכישת רכב חשמלי בשל החשש מהעדר פריסה מספקת של עמדות טעינה לרכבים חשמליים בארץ. בהקשר זה, הסירו דאגה מליבכם – מיד תבינו למה, ועל הדרך תכירו את יתרונות אופל קורסה e

הגיע הזמן לעבור לרכב חשמלי

עכשיו זה כבר ברור – הנהיגה ברכב חשמלי היא חוויית הנסיעה של ההווה ושל העתיד. הרכבים החשמליים ששומרים על הסביבה ולא פולטים חומרים מזהמים משריפת דלק, מעניקים היום גם חוויית נסיעה חדשנית וחלקה שאי אפשר להתחרות איתה.

קחו לדוגמה את אופל קורסה e – דגם חדש וחשמלי מהשורה הראשונה. מדובר בסופר מיני עוצמתית, עם מנוע 136 כ”ס, שמאיץ מ-0 ל-100 ב-8.1 שניות – זמן קצר עוד יותר מהגרסאות מונעות הבנזין של הרכב. אופל e-Corsa מציעה טווח נסיעה ארוך, והיא יכולה לגמוא מרחק של 350 ק”מ בטעינה מלאה, עם טעינה מהירה של מ-0 ל- 80% מכלל נפח הסוללה בתוך 30 דקות. וחשוב יותר מכל – היא חשמלית לחלוטין, לא מזהמת, וזאת מבלי לוותר כהוא זה על העוצמה והכוח של הרכב.

 

אז הבנו, כדאי לנהוג ברכב חשמלי, אבל מה עם עמדות הטעינה?

לאלו מכם החוששים מנושא טעינת הרכב החשמלי – אפשר להירגע. כיום, פרוסות ברחבי הארץ עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפריסה רחבה, ואין כל חשש מנסיעה ארוכה ללא עמדת טעינה, במיוחד כשמגיעים אליה מוכנים. נהג רכב חשמלי שמחפש עמדת טעינה לרכב חשמלי יכול למצוא כזאת בקלות רבה. אם אתם זקוקים לעמדת טעינה לרכב שיספק לכם מענה מהיר, תקין ויעיל – כל מה שעליכם לעשות הוא לאתר את המיקום הקרוב ביותר של עמדת טעינה לרכב חשמלי. העמדות פזורות ברחבי הארץ, וישנה גם אפליקציה דרכה ניתן לנווט אל התחנות בהן ניתן לטעון – Plug Share (קישור להורדה באנדרואיד – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xatori.Plugshare&hl=iw&gl=US).

אם כך, אין כל מניעה לנסיעה ברכב חשמלי במדינת ישראל, כאשר עמדות טעינה ציבוריות שפתוחות לשימוש עבור כלל המשתמשים – כבר זמינות מאוד ופזורות בפריסה רחבה מאוד. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתחיל לנהוג.

 

מתכננים נסיעה ארוכה? אין עם זה שום בעיה

“ניכנס” לרגע שוב אל המושב הנוח של אופל קורסה e –  אם אתם חוששים מנסיעות ארוכות, הרכב הזה יכול להפיג את החששות. כאמור, מרחק הנסיעה של הקורסה e הוא 350 ק”מ לפני צורך בטעינה מחודשת, עם קיצור משמעותי מאוד של זמן טעינה לרכב חשמלי לחצי שעה בלבד עבור טעינה כמעט מלאה בטעינה מהירה, DC. לפיכך, אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה, כל שנדרש מכם הוא להבין היכן ממוקמת עמדת הטעינה לרכב חשמלי בעמדות הטעינה השונות הפזורות בארץ, ולתכנן מראש את עצירת הקפה שלכם במיקום המתאים בדרככם. אם כל זה לא מספיק, רוכשי אופל קורסה e יכולים ליהנות מעמדת טעינה ביתית לרכב החשמלי שלהם עם רכישת הרכב – כהטבה נוספת למי שיתחיל ליהנות גם כך.

בנוסף, קבוצת לובינסקי מעמידה לרשות לקוחותיה עמדות טעינה מהירות הפזורות במרכזי השירות בירושלים, באר שבע ושורק. בתחנות הטעינה המהירות של לובינסקי תוכלו ליהנות מהטענה של 15 דקות ראשונות ללא עלות, לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע. אם השומר לא נמצא במרכז השירות עם הגעתכם, חייגו *3038.

עם עמדות טעינה שפזורות ברכבי הארץ, ועם אופל קורסה e – העתיד כבר כאן. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להצטרף למהפכת הרכבים המשמעותית ביותר בעולמנו כיום, להכיר את פריסת עמדות הטעינה לרכבים חשמליים – ולהתחיל לנסוע.

מתעניינים באופל קורסה חשמלית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב