• דרגת זיהום
    • 13
  • רמת אבזור בטיחותי
    • 4

האלופה החדשה של קלופ

יורגן קלופ, מאמנה הנערץ של קבוצת ליברפול, קיבל לידיו את אופל אסטרה החדשה שלו והתקשה להסתיר את התלהבותו מהדגם המתקדם, הדינמי והמעוצב.

“וואו, הנה היא!”, כך קיבל מאמן הכדורגל הנערץ של קבוצת ליברפול הבריטית יורגן קלופ את פניה של אופל אסטרה החדשה שלו. קלופ, מאמנה המפורסם והסופר-פופולרי של קבוצת הפאר הבריטית, קיבל את המכונית החדשה שלו בהתלהבות רבה והמטיר עליה מחמאות: “הו כן, תא טייס דיגיטלי לחלוטין. כל דבר נמצא בדיוק היכן שהוא אמור להיות ועבודת האמן ואיכות ההרכבה מעולות – כל הכבוד אופל!” הוא השתפך. בהמשך, יצא קלופ לנהיגה ראשונה ברחובות ליברפול באסטרה המעוצבת, והמשיך להתפעל ממנה, “היא נראית נהדר ומרגישה מצוין, בדיוק כפי שמכונית צריכה להיראות ולהרגיש”.

קלופ בן ה-55 הוא שגריר מותג של אופל מאז שנת 2012 והופיע ביותר מ-20 סרטוני פרסומת של החברה, האחרון שבהם לאסטרה החדשה. המאמן שזכה עם קבוצתו ליברפול באליפות אנגליה (2020) ובליגת האלופות (2019), הוא שגריר מותג פעיל במיוחד ומרבה להופיע באירועים של אופל. הציבור הכללי וחובבי הכדורגל בפרט, רואים בחיבור המתמשך בינו לבין מותג אופל את אחד משיתופי הפעולה האותנטיים ביותר בתחום הספורט בגרמניה.

 

מתעניינים ב-NEW OPEL ASTRA?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

     

    פנינה טכנולוגית

    הדור השישי של אופל אסטרה מציג מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך. יחידות התאורה הראשיות למשל הן מסוג Intelli-Lux LED Pixel Light. אלו הן יחידות תאורה אדפטיביות הכוללות 168 רכיבי LED נשלטים אינדיבידואלית לטובת שדה ראייה מושלם מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך.

    מבחוץ, בולט האלמנט העיצובי-טכנולוגי חרטום ה- OPEL VIZOR® המתקדם שמשלב בצורה חלקה חיישנים, מערכות עזר ואת יחידות התאורה המסוגננות. בתוך תא הנוסעים, תתקלו בגישת ה-PURE PANEL של אופל: ממשק משתמש דיגיטלי חדשני עם צמד מסכי ”10 – האחד ללוח המחוונים והשני למערכת המולטימדיה ולתפעול מערכות הרכב.

    באסטרה החדשה משולבות טכנולוגיות חדשניות בולטות נוספות כדוגמת מערכת של 4 מצלמות חניה היוצרות תצוגת “מעוף הציפור”  ומקבץ מערכות הבטיחות והסיוע לנהג Intelli-Drive.   

    אסטרה החדשה – כבר בישראל!

    אופל אסטרה החדשה הגיעה לא מזמן לישראל ומוצעת לקהל המקומי עם מנוע טורבו-בנזין וברמת גימור הגבוהה והמאובזרת – GS LINE גבוהה.

     יחידת ההנעה שלה מספקת מנוע חזק ויעיל בעל הספק של 130 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית מתוצרת AISIN בעלת לא פחות מ-8 יחסי העברה! התוצאה היא ביצועים מרשימים ושפע של כוח זמין לצד צריכת דלק חסכונית.

    ההאצ’בק היוקרתית של אופל נראית נהדר עם עיצוב מלוטש הכולל את חרטום OPEL VIZOR®, יחידות תאורה מתקדמות וקורה C מסיבית עם ספויילר אחורי. רמת הגימור GS LINE כוללת גם חישוקי הסגסוגת המעוצבים בקוטר 18″ עם חיתוך יהלום (Diamond Cut) וצביעה דו-גוונית, חבילת BLACK PACK, מראות צד בצבע שחור וריפודי מושבים בשילוב בד ואלקנטרה. 

    כראוי למשפחתית מזן אחר, בעלת אופי דינמי, מסעיר ומדויק, אסטרה החדשה מציעה חוויית נהיגה גרמנית חסרת פשרות עם הגה ספורטיבי מצופה עור וקטום בחלקו התחתון, צמיגי 225/40R18 בחתך נמוך, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה ובורר מצבי נהיגה. בחירה במצב נהיגה SPORT משפיעה על התגובות של מערכת ההנעה, ההיגוי ואפילו את צליל המנוע!

    חבילת האבזור הנדיבה שלה כוללת בין השאר מערכת מולטימדיה מקורית עם אפשרות לצימוד של הטלפון הנייד** באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto עם אפשרות לחיבור אלחוטי**, 4 מצלמות חניה עם מבט-על וחיישני חניה קדמיים ואחוריים, מושב נהג AGR חשמלי עם זכרונות, כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי ועוד.

    האסטרה מצויידת גם בחבילת בטיחות אקטיבית מקיפה הכוללת בין השאר מערכות בלימת חירום אוטונומית, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה והמלצת מהירות, התרעה על רכב בשטח “מת”, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה , תנועה חוצה מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית.

    סיבות לחגיגה

    הצגת אופל אסטרה החדשה משתלבת בציון 160 השנים לייסוד אופל, והצגת הדור השישי בדיוק 30 שנים לאחר השקת הדגם המקורי מהווה סיבה נוספת לחגיגה. עוד לפני שקיבל לידיו את האסטרה החדשה שלו, השתתף יורגן קלופ באירוע ההשקה העולמי של האסטרה החדשה שנערך ברוסלסהיים שבגרמניה, שם היא מיוצרת, ואמר “היתה לי הזדמנות לנהוג באסטרה פלאג-אין היבריד מוסווית עוד לפני חשיפתה לציבור, וזה היה באמת מרשים מאוד. היא שקטה ועוצמתית באותה העת, ויש לה התנהגות כביש של מכונית ספורט. העיצוב שלה: נועז, חדשני ויצירתי – כל הכבוד אופל”.

    אופל אסטרה החדשה כבר בישראל ובהמשך צפויה להגיע גם הגרסה ההבירידית-נטענת וגם e-Astra ה-100% חשמלית. התנופה של מותג אופל נמשכת ומתעצמת, ויש גם למה לחכות!

    *נתוני צריכת הדלק, צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.

    ** למכשירים תומכים בלבד

    *** התמונה להמחשה בלבד

    מתעניינים ב-NEW OPEL ASTRA?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב